مشهد، در فهرست کلانشهرهای اجرای محدودیتهای شدید

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۹۷۳۷
مشهد، در فهرست کلانشهرهای اجرای محدودیتهای شدید
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: پیرو ابلاغ ریاست جمهوری و ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیتهای شدید اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا در مشهد همانند دیگر کلانشهرها و ۲۵ مرکز استان کشور از نخستین روز آذر ماه آتی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر محمدحسین بحرینی افزود: بر این اساس مطابق مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت همه مشاغل به استثناء "مشاغل سطح یک" به مدت دو هفته متوقف و تعطیل خواهد شد.

وی "مشاغل سطح یک" را که مستثنی از محدودیت در فعالیت هستند "شغلهای ضروری شامل واحدهای فروش مواد غذایی، نهادهای خدماتی در حوزه آب، برق، گاز، تلفن، حمل و نقل، نیروهای امداد و نجات و بیمارستانها و مراکز درمانی" برشمرد. 

رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد ادامه داد: دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی نیز ظرف این دو هفته که از اول آذر ماه آتی آغاز می‌شود تنها با حضور یک سوم کارکنان در محل اداره فعال خواهند بود.

وی گفت: همچنین در طول این مدت خودروهای فاقد پلاک بومی حق رفت و آمد به مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی را ندارند و هر شهروند در صورت تخطی از این امر، با برخورد قانونی پلیس و جریمه سنگین روبرو می‌شود.

دکتر بحرینی به محدودیت در فعالیت مکانهای مذهبی و فرهنگی نیز اشاره و بیان کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ظرف دو هفته مورد نظر آیینهای نمازجماعت و نمازجمعه نیز در مناطق دارای وضعیت قرمز و نارنجی از لحاظ شیوع ویروس کرونا، اقامه نخواهد شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز