استاندار اردبیل:

حجم سرمایه گذاری قرارگاه خاتم در نیروگاه سبلان ۱۰هزار میلیارد تومان است

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۹۹۲۶
حجم سرمایه گذاری قرارگاه خاتم در نیروگاه سبلان ۱۰هزار میلیارد تومان است
استاندار اردبیل گفت: قرارگاه خاتم الانبیا علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی، سرمایه گذاری خوبی در نیروگاه سبلان اردبیل انجام داده که حجم این سرمایه گذاری به قیمت روز تا تابستان۱۴۰۰بیش از۱۰هزار میلیارد تومان بر آورد شده است

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از نیروگاه سبلان اردبیل اظهار کرد: تا بحال این نیروگاه ۹۵۰ مگاوات تولید برق داشته که با اتمام فازهای دوم و سوم این پروژه ۴۶۰ مگاوات تولید برق افزایش می یابد و به شبکه سراسری وصل می شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه زیرساخت مطمئن برای استان است افزود: برای سرمایه گذاری آتی در قالب صنایع کوچک، بزرگ موًثر خواهد بود و در تامین برق شهرک ها و نواحی صنعتی هیچ مشکلی متوجه استان نمی شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در حال حاضر کل پروژه بالای ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که کل پروژه در سال اینده به بهره برداری می رسد.

اکبر بهنام جو بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا پروژه های خوبی را در سطح استان شروع کرده و تا کنون حدود۳۵پروژه را یا انجام داده و یا درحال اجرا است که یکی از مجموعه هایی است که توانایی انجام بزرگترین پروژه ها را دارد.

در این بازدید سردار سعید محمد نیز اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم  ۲۸۵ پروژه مهم زیر بنایی در مناطق مختلف کشور در دست اجرا دارد و به طور متوسط  هر هفته یک پردژه را اماده بهره برداری می کند.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم بیشتر کار پیمانکاری انجام انجام می دهد و گاهی کار سرمایه گذاری نیز مثل نیروگاه سبلان اردبیل که برای کشور و منطقه مفید خواهد بود انجام می دهد.

 سعید محمد با اشاره به اجرای ۳۵ طرح مهم عمرانی وزیر بنایی استان اردبیل به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت:گام نخست طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل با ظرفیت تولید ۱۶۰ مگاوات تا یک ماه دیگر و گام‌های دوم وسوم این طرح مهم ملی در خرداد وشهریورماه سال آینده به بهره برداری می رسد و ظرفیت تولید این نیروگاه از ۹۵۰ مگاوات به ۱۴۴۰ مگاوات خواهد رسید.

گفتنی است فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به منظور بازدید و کلنگ زنی پروژه های در دست اقدام و یا شروع عملیات اجرایی به استان اردبیل سفر کرده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز