معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان از لحاظ وضعیت کرونایی / خرم آباد، بروجرد و سلسله در وضعیت قرمز قرار دارند

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۱۶۵۹
اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان از لحاظ وضعیت  کرونایی / خرم آباد، بروجرد و سلسله در وضعیت قرمز قرار دارند
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان را به منظور اعمال محدودیت های کرونایی به ویژه در ادارات اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ مریم  کوشکی در جمع خبرنگاران ،اظهارکرد: طی این رنگ بندی شهرستان های خرم آباد، بروجرد و سلسله در محدوده ی قرمز هستند.

اوافزود: شهرستان هایی که به صورت روزانه به ازای هر صدهزار نفر ده مورد و بالاتر از آن  بیمار کرونایی مثبت بستری شده دارند در وضعیت قرمز قرار می گیرند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: به جز شهرستان چگنی که در وضعیت زرد است، سایر شهرستان های باقیمانده در وضعیت نارنجی قرار دارند.
کوشکی خاطر نشان کرد: شهرستان هایی که در هر صدهزار نفر 6 تا 9 مورد بیمار کرونایی بستری شده در روز دارند نارنجی و شهرستان های دارای 4 و یا 5 نفر در این تعداد هستند در محدوده ی رنگ زرد قرار می گیرند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکیدکرد: شروع برنامه ی محدودیت های کرونایی در استان براساس این رنگ بندی است و اگر طی روزهای آینده تغییراتی در آن به وجود بیاید از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز