امام جمعه ابرکوه:

بسیجیان نماد وفاداری و فداکار به انقلاب و نظام هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۱۹۱۸
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با بیان اینکه بسیجیان نماد فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت برای انقلاب و نطام اسلامی هستند، گفت: این قشر عظیم با پیروی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اخلاص را با ایثار و فداکاری اثبات کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام سید "ابراهیم حسینی" امام جمعه ابرکوه روز یکشنبه  با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا در دیدار با تعدادی محدودی از بسیج شهرستان به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیجیان با پیروی از امام حسین (ع) اخلاص را با ایثار و فداکاری اثبات کرده‌اند، اظهار کرد: کارنامه بسیج در تمامی صحنه های انقلاب درخشان و پر افتخار است.

وی اضافه کرد: کارنامه ای که در متن آن افتخارآفرینی در دفاع مقدس و پیروزی بر گروه تروریستی داعش از دیگر ثمره  های تفکّر بسیجیان است و آنها برای حفظ ارزش های نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت انقلاب مرهون فداکاری‌ و ایثار شهدا و خانواده‌های آنهاست، افزود: رزمندگان اسلام به عنوان نیروهای مردمی با الهام از فرامین امام خمینی (ره) در دفاع مقدس با دشمن تا دندان مسلح مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.

بسیج سرمایه انقلاب و نظام است

امام جمعه ابرکوه در حاشیه این این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار کرد: بسیج در حقیقت عظیم ترین سرمایه انقلاب و نظام اسلامی است که جوانان کشور را در جهت کمال و تعالی سوق داده و جامعه را پویا کرده است .

وی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج به امر امام خمینی (ره) اظهار کرد: بسیج ، سرآمد همه در یادخدا ، توکّل به خدا ، صفا و خلوص ، بصیرت و آگاهی و معرفت ، شادابی و نشاط و امیدواری ، نظم و انضباط است.

حسینی با بیان اینکه  پیام عملی بسیج با الهام از مکتب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ، تقابل شجاعانه با دشمن و دل نبستن به دشمنان نظام است ، اضافه کرد: به لطف خدا بسیج آنگونه در جهان درخشید که آمریکا و هم پیمانانش دچار شکست و تزلزل و ضعیف تر از همیشه شد.

وی بیان کرد: ایران به لطف خدا و با وجود دشمنی ها ،تحریم ها، فشارها ، نیرنگ ها و فتنه گری ها و مشکلات اقتصادی ، توانست با کسب تجربه های گرانسنگ به قدرت بسیج و توان درونی اتکّا کند  و هرگز چشم امید به دولت جدید آمریکا و برجام بدفرجام ندارد .

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: مردم ما می‌دانند در دشمنی آنها با ایران بین نامزدهای جمهوری‌خواه و دموکرات فرقی نیست و مقابله با ایران انقلابی جزو دستور و ماهیّت دستگاه حاکمه آمریکا و اصل دایمی برای صهیونیسم جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه ملّت ما با هوشیاری کامل آینده را رصد می کند ، افزود:  چرا که در دوران رییس جمهوری سابق آمریکا نشان داده شد که خطر جو بایدن دموکرات از دونالد ترامپ جمهوری خواه رییس جمهوری کنونی آمریکا کمتر نیست .

حسینی یادآور شد :  او هشت سال در کنار باراک اوباما به عنوان معاون رییس جمهوری و شریک اصلی در طرّاحی تحریم ها ، ناامنی‌ها ، طرح تجزیه عراق و از مسوولان اصلی تأسیس گروهک تکفیری داعش بود .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ادامه داد: پیام امروز بسیج با الهام از رهنمودهای رهبری این است که باید مراقب و هوشیار باشیم  .

وی با اشاره به اینکه نسخه علاج ، برجام و جو بایدن نیست، گفت: بلکه تکیه بر عنایت الهی و اراده ملّی و ظرفیت داخلی کشور و آماده شدن برای تشکیل دولت جوان ، حزب الّهی و انقلابی در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی است  .

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: ویژگی فرهنگ جامعه انقلابی ایران در افق آینده ، چشم اندازی به سوی آینده با ویژگی های برخورداری از دولت شجاع ، با هویّت انقلابی و پویایی از طریق جامعه مهدوی (عج) و مردم دار و پیشتاز در اخلاق و رفتار نیکو ، کارآمدی در تمامی عرصه‌های کشوری ، لشکری و فرهنگی و با کفایت است.

بسیجیان در کمک به کادر درمان غفلت نخواهند کرد

همچنین در این دیدار سرهنگ دوم پاسدار "مهدی ابرقویی"فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه گفت: بسیجیان چه در دوران دفاع مقدس که اوج شکوفایی بسیج بود و چه در دفع فتنه هایی متعدد در طول انقلاب و چه در دفاع از حرم آل الله و نابودی پدیده شوم داعش و چه در کمک به آسیب دیدگان ناشی از بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله، خوب درخشیدند. 

ابرقویی افزود: بسیج در عرصه محرومیت ‌زدایی همیشه پیشرو بود و امروز هم که ویروس  کرونا سلامت مردم را تهدید می کند در یاری رساندن به کادر بهداشت و درمان شهرستان لحظه‌ای غفلت نکرده و با تمام قوا در میدان مبارزه با این ویروس  فعال بوده و هست.

وی با گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد تشکیل نهاد بسیج ادامه داد: باید با ترویج و نهادینه کردن تفکر بسیجی بین مسوولان  و آحاد مردم در تمامی عرصه ها علی الخصوص در بخش های اقتصادی و اجتماعی و در راستای تحکیم نظام و انقلاب اسلامی گام های موثری برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز