جریمه ۱۵ خودرو بدلیل محدودیت‌ها در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۲۲۴۴
جریمه ۱۵ خودرو بدلیل محدودیت‌ها در آذربایجان‌غربی
با اعلام گزارش اقدامات و نظارت بر محدودیت‌های کرونایی طی دو روز اول در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، ۱۵ خودرو جریمه شدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بنا به اعلام علی مصطفوی رییس شورای اطلاع‌رسانی استان، طی این دو روز اقدامات و نظارت جدی بر محدودیت های کرونایی در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در اشنویه، مقرر شد از طریق شبکه بهداشت جریمه ۱۰ میلیونی به مساجدی که نماز جمعه برگزار می‌شود ابلاغ شود و در شهرستان پیرانشهر، ۷ واحد صنفی (مشاغل ۳ و ۴) در سطح شهر توسط گشت های مشترک پلمب شدند.

وی افزود: در شهرستان خوی و در تشدید بازرسی از سطح شهر از صنوف گروه یک، ۱۵ واحد متخلف پلمب شدند.

مصطفوی اظهارکرد: در شهرستان سلماس نیز بعد از بازدید شبانه از اماکن مختلف،  ۲ قنادی و یک مورد لوسترفروشی در سطح شهر پلمب شدند.

مصطفوی گفت: در شهر شوط نیز، ۸ واحد صنفی متخلف بدلیل بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا پلمب و ۳ فقره جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای خودروهایی بی‌تفاوت به مصوبات ستاد کرونا در محل ایست و بازرسی شهر مرگنلر صادر شد.

وی ادامه داد: در شهرستان مهاباد نیز ۱۲ مورد جریمه ۵۱۰ هزار تومانی برای خودروهایی که محدودیت ها را رعایت نکرده بودند، صادر و از ورود ۸۵۰ دستگاه خودرو به شهر مهاباد جلوگیری شد ضمن اینکه ۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز