به میزبانی مشهد امیدواریم

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۲۷۶۱
به میزبانی مشهد امیدواریم
رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: برای این که چراغ سالن مهران خاموش نماند، امیدواریم در مراحل آتی میزبان یکی از مراحل پایانی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جبار قوچان‌نژاد در خصوص میزبانی مشهد از دور رفت مسابقات گروه الف لیگ دسته یک والیبال کشور اظهار کرد: هیات‌های استانی بازوان فدراسیون والیبال هستند. وقتی همدان اعلام کرد امکان میزبانی از مسابقات را ندارد، برای کمک به فدراسیون بلافاصله میزبانی مسابقات را قبول کردیم.

وی در خصوص احتمال میزبانی مشهد از مراحل بالاتر لیگ دسته یک والیبال کشور گفت: احتمال میزبانی در مراحل بالاتر وجود دارد. یکی از برنامه‌های هیات والیبال خراسان رضوی زنده نگه‌داشتن والیبال در این استان است. با توجه به لطمه‌ای که از نبود تیم لیگ برتری و بی‌برنامگی‌های موجود خوردیم، در نظر داشتیم تا شور و هیجان را به سالن مهران مشهد بازگردانیم.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی ادامه داد: درست است که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، اما هیاهوی مسابقات در مشهد و انتشار اخبار نماینده‌های خراسان در لیگ دسته یک توانست شور و هیجان در مشهد ایجاد کند. برای این که چراغ سالن مهران خاموش نماند، امیدواریم در مراحل آتی میزبان یکی از مراحل پایانی باشیم.

قوچان‌نژاد در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات خاطرنشان کرد: تمامی مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار شد و پرسنل برگزاری مسابقات نیز از ورود افراد متفرقه به سالن بازی‌ها جلوگیری کردند. هیچ تیمی بدون انجام تست کرونا اجازه حضور در مسابقات را نداشت. تست کرونا برای اعضای تیم‌ها، حکم کارت مسابقات را داشت. یکی از دلایلی که مسابقات دور رفت به صورت چند مرحله‌ای برگزار شد، همین موضوع بود. با توجه به اعتبار تست‌های کرونا، مسابقات به صورت فشرده و در مدت زمان کوتاهی به طور متمرکز برگزار شد. سپس تیم‌ها پس از استراحت چند هفته‌ای در شهر دیگری برای انجام ادامه مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

وی در رابطه با وضعیت نمایندگان خراسان در لیگ دسته یک والیبال کشور بیان کرد: دو نماینده در لیگ دسته یک والیبال کشور داریم که وضعیت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. فولاد نیشابور برای قهرمانی بسته شده و شرایط مالی خوبی هم دارد، اما تیم اشتادسازه از ابتدا بدون اسپانسر و برای پشتوانه‌سازی والیبال خراسان تشکیل شد. هدف ما از تشکیل تیم اشتادسازه محک خوردن و پرورش جوانان خراسانی در مسابقات کشوری است.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی تصریح کرد: اشتادسازه فراتر از انتظار ما ظاهر شده و شرایط خوبی در لیگ دارد که این را مدیون تمرینات مستمر و چند ماهه تیم جوانان مشهد هستیم. خوشحالیم که این تیم را پای کار آوردیم. به جهت این که چراغ والیبال خراسان روشن بماند از این پس میزبانی‌ مسابقات مختلفی حتی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و در بخش‌ بانوان را هم خواهیم پذیرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز