برگزاری مجمع ملی جوانان کشور مجازی در ۲۶ آذر

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۳۶۰۰
برگزاری مجمع ملی جوانان کشور مجازی در ۲۶ آذر
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مجمع ملی جوانان کشور ۲۶ آذرماه جاری به صورت مجازی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل حاجی آبادی افزود: بعد از چند بار تغییر زمان برگزاری مجمع ملی جوانان به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیتهای ناشی از آن مقرر شد این نشست به صورت مجازی و با حضور ۱۰ نفر از مسوولان کشوری در مشهد برگزار شود.

وی ادامه داد: در این نشست مجازی، مجامع استانی جوانان که متشکل از نمایندگان سازمانهای مردم نهاد جوانان هر استان هستند به شکل مجازی و در قالب وبینار در انتخابات هیات رییسه مجمع ملی جوانان حضور خواهند داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان ۲ نامزد در انتخابات مجمع ملی برای عضویت در هیات مدیره و بازرسی مجمع ملی حضور خواهند داشت.

حاجی آبادی افزود: تا تاریخ ۲۶ آذر ممکن است تغییراتی در نحوه برگزاری مجمع ملی و یا تعداد حاضران در این نشست ایجاد شود که این تغییرات تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع و همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر  ۹۷ سازمان مردم نهاد توسط جوانان خراسان رضوی ثبت و در حوزه‌های مختلف ورزش، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و کارآفرینی فعالیت دارند و ۱۵ مرکز مشاوره ازدواج نیز تحت نظارت این اداره‌ فعال هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز