محمد رضا برادران، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل :

مجوز فعالیت پیست اسکی آلوارس صادر می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۳۸۸۶
مجوز فعالیت پیست اسکی آلوارس صادر می شود
محمد رضا برادران، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با مدیر عامل پیست اسکی آلوارس گفت:مجوز فعالیت پیست اسکی آلوارس صادر می شود.

به گزارش برنا،جلسه ای در راستای صدور مجوز فعالیت پیست اسکی الوارس در فصل جاری با حضور برادران معاون اداره کل و محمدپور رئیس هیات اسکی و احدی جوان رییس اداره ورزش و جوانان سرعین با محمدی مدیر عامل پیست اسکی الوارس برگزار شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در فصل جاری مجوز فعالیت برای پیست اسکی آلوارس صادر می شود گفت: متولی ورزش اسکی استان هیات اسکی است که می بایست مجموعه پیست اسکی آلوارس همکاری دو جانبه با این هیات را داشته باشد.
برادران گفت: در راستای توسعه ورزش زمستانی و رونق این رشته ورزشی در استان اردبیل تعا مل بین هیات اسکس و مدیریت مجموعه پیست آلوارس انجام گیرد و پیست به صورت رایگان در اختیار منتخبین اسکی استان قرار گیرد.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد استعدادیابی و همگانی کردن اسکی هم اشاره کرد و گفت: آموزش برای کودکان و کشف استعداد این رشته ورزشی باید مورد توجه قرار بگیرد و بعد از صدور مجوز های لازم از ستاد کرونا نسبت به راه اندازی این پیست و در راستای همگانی کردن و کشف استعداد اقدام لازم انجام گیرد.
محمدپور رئیس هیات اسکی استان اردبیل با بیان اینکه حضور فردی با تجربه و کاردان در راس مدیریت پیست الوارس در اعتلای ورزش اسکی استان بسیار موثر خواهد بود گفت: رعایت آیین نامه های فدراسیون اسکی را جهت تسهیل تعامل پیست ها با هیات ها و ورزشکاران ضروری دانست.
محمدی مدیر عامل پیست الوارس بیان مشکلات موجود در فعالیت زمستانی این مجموعه از آمادگی این مجموعه برای آغاز به کار پس از اخد مجوز فعالیت و نیز اعلام آمادگی برای تفاهم همه جانبه با اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی استان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز