امام‌جمعه یزد:

گرانی برخی کالاها منشا داخلی دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۴۷۱۱
گرانی برخی کالاها منشا داخلی دارد
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: گرانی‌ برخی کالاها و اجناس مورد نیاز مردم ربطی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام و انقلاب علیه جمهوری اسلامی ندارد بلکه این موضوع منشا و مشکل داخلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله "محمدرضا ناصری"  در خطبه‌های مکتوب این هفته نمازجمعه مرکز استان با اشاره به اینکه مسوولان باید به دنبال قطع وابستگی ها به خارج باشند، ادامه داد: برای کشوری نظیر ایران زیبنده نیست که خوراک دام را از خارج کشور وارد کند و گوشت و مرغ و فرآورده‌های دامی هرروز به این بهانه ها گران شود.

وی از مردم انقلابی، نیروهای جهادی، خیران و مسوولان خواست تا همه پای کار بیایند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و استعداد و هوش جوانان ایرانی، تحریم‌ها را خنثی کنند و در این شرایط سخت، همچنان با هم‌همدلی و مواسات ، دستگیری از یکدیگر را مدنظر داشته باشند تا از بحران بیماری کووید- ۱۹ و تحریم و گرانی عبور کنیم.

امام جمعه یزد اظهار کرد: مردم تمامی کاستی‌ها و کمبودها را پای انقلاب اسلامی و نظام انقلابی نگذارند و بدانند هر که در مسیر خدا قدم بردارد، توسط شیاطین آزار می‌بیند اما وعده خداست که اگر صبر و تقوا پیشه کنید قطعا حیله‌های دشمنان به شما ضرر نمی‌زند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه جدیت در عمل خواسته مقام معظم رهبری از مسوولان نظام است یادآور شد: مدیران به سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال‌زایی اهمیت دهند و قدردان توانمندی‌های مردم و همراهی‌های آنها باشند و تلاش کنند روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس را در مردم تقویت کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه یزد با بیان اینکه مردم نباید هیچگاه سوژه دست رسانه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دهند و گول اشک تمساح ریختن آنها را بخورند تصریح کرد: مسوولان با شجاعت و اهتمام بیشتری پای کار بیایند و نیازهای کشور را با اتکا به توان داخلی تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه سال‌ها به استفاده از استعداد، هوش و ذکاوت جوانان ایرانی غفلت شده است خاطرنشان کرد: اکنون با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، این غفلت خود را جبران کنیم و در مسیر رفع نیازهای کشور با استفاده از توان و ظرفیت های داخلی گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: تمامی موفقیت ها در کشور و توسط مردم و مسوولان از عنایت خداست و از مسیر انقلاب نصیب کشور شده همانگونه که از مسیر انقلاب از نوکری شاه و صهیونیست‌ها رهایی یافتیم در حالی که دشمن می‌خواهد ما این عظمت را فراموش کنیم و خود را دست کم بگیریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به اینکه در اغلب آیات قرآن، خداوند انبیا و بندگان خود را به استغفار دعوت می‌کند و از پیامبران نیز خواسته است تا امت خود را به استغفار ترغیب کنند، اظهار داشت: بندگان خدا همواره نسبت به خدا و نعمات او، غافل و بی‌توجه هستند و باید برای این غفلت‌ها از خداوند متعال عذرخواهی کنیم.

امام جمعه یزد در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: استغفار، شکرگزاری خداست و هم در روزی انسان و هم در تحمل و گذر از مشکلات و سختی‌ها اثرگذار است و ضمن اینکه استغفار یک حرکت مؤدبانه در برابر خدا و درخواست از خدا برای عنایت ویژه به بندگان است.

ناصری یزدی افزود: استغفار یک حرکت ضروری برای همه ماست و اکنون که همه گرفتار کرونا یا حتی گرفتار دشمنی‌های غرب، آمریکا و صهیونیست‌ها هستیم، توکل به خدا می‌تواند ما را نجات دهد و یقین داریم که به جز قدرت خدا، هیچ چیز نمی‌تواند ملت ما را از این همه توطئه و دسیسه نجات دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز