مجاهدت‌های مدافعان سلامت مستندسازی شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۵۲۴۹
مجاهدت‌های مدافعان سلامت مستندسازی شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت و کادر خدوم درمانی کشور و کمک‌های بی نظیر مومنانه ملت ایران در دوران شیوع ویروس کرونا مستندسازی شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی افزود: مجاهدت های مدافعان سلامت و رزمایش های کمک های مومنانه در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹ در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه صحنه های ماندگاری از فداکاری و ایثارگری را خلق کرد و این زیبایی ها باید برای اطلاع آیندگان ثبت و جاودانه شود.

وی بیان کرد: همچنان که دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس توسط شهدای والامقامی مانند شهید سید مرتضی آوینی مستندسازی و ماندگار شد، امروز نیز جانفشانی مدافعان سلامت نیازمند ثبت در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نوروزی و فتاحی، شهدای مدافع سلامت در تکاب ادامه داد: آیندگان و نسل‌های بعدی جامعه باید بدانند برای مقابله با بیماری کووید۱۹ و رسیدگی به وضعیت نیازمندان در این برهه سخت و حساس چه ایثارگری‌ها و مجاهدت هایی به ثمر نشسته است و نسل امروز جانشان را فدای سلامت و معیشت مردم کردند.

مصطفوی با بیان اینکه امیدواریم با اجرای طرح محدودیت‌های شغلی شاهد کاهش میزان ابتلا به بیماری باشیم، اضافه کرد: تاکنون در هفت مرحله محدودیت‌های شغلی گروه های ۲، سه و چهار جهت مقابله با ویروس کرونا اجرا شده و مدیریت بهتر و پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ لازم است این طرح با جدیت و همکاری بیشتر مردم تداوم یابد.

وی با اشاره به انتصاب فرماندار جدید تکاب گفت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در مقابله با ضدانقلاب ایفا کرده و حق بزرگی بر انقلاب و نظام دارد از این رو باید مسوولان و مدیران به بهترین نحو در خدمت مردم این شهرستان باشند تا بتوانیم به قسمتی از وظایف خود نسبت به تکاب عمل کنیم.

امام جمعه تکاب نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم‌داری ویژگی بارز و متمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند و با عملیاتی کردن سنگین ترین تحریم‌ها و هجمه‌های اقتصادی که در طول تاریخ سابقه نداشته در تلاش هستند تا بر زندگی مردم اثرگذاری کنند.

حجت‌الاسلام علی رحیمی افزود: هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به بنیادهای علمی، اقتصادی، فرهنگی و امنیت کشور است اما این هدف‌های شوم با اتحاد و انسجام ملت ایران تاکنون شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه مسوولان، خدمت به مردم را سرلوحه برنامه ریزی‌های خود قراردهند، بیان کرد: مدیران از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تکاب در راستای توسعه این شهر و خدمت به مردم استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز