معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

ویژگی‌های بیمارستان شفا خرم آباد منحصر به‌ فرد و خاص است

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۵۷۹۰
ویژگی‌های بیمارستان شفا خرم آباد منحصر به‌ فرد و خاص است
محمود ثمینی گفت: بیمارستان شفا خرم آباد در کنار سایر مراکز درمانی استان نقش مهمی در بهبود شاخص سلامت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ ثمینی در بازدید از فاز جدید و در حال تکمیل بیمارستان شفا خرم‌آبادضمن تمجید از احداث بخش‌های تخصصی در بیمارستان شفا، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هر زمینه‌ای قابل تقدیر است اما وقتی این سرمایه‌گذاری در حوزه درمان و سلامت باشد، اهمیت بیشتری می‌یابد و عملکرد هیئت مدیره بیمارستان شفا در این خصوص قابل تقدیر است .

او حمایت از سرمایه‌گذاران را وظیفه و رویکرد دولت برشمرد و افزود: بیمارستان شفا به عنوان بخش خصوصی توانمند با اقداماتی که انجام داده بخشی از وظیفه دولت در حوزه سلامت و درمان را سبک کرده است .

ثمینی تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش درمان اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که در سلامت و درمان جامعه موثر بوده و واقعیت این است که هر چقدر در این حوزه از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شود جای کار وجود دارد.

او بیان کرد:  دولت و به ویژه مدیریت ارشد استان نگاه ویژه‌ای به توان بخش خصوصی دارد و با علم به این که فعالیت این بخش منجر به توسعه لرستان می شود، بر خود می‌دانیم که موانع پیش روی آنها را مرتفع سازیم .

ثمینی با بیان اینکه ویژگی‌های بیمارستان شفا منحصر به‌ فرد و خاص است،خاطر نشان کرد: این بیمارستان در کنار سایر مراکز درمانی استان نقش مهمی در بهبود شاخص سلامت دارد و در ایام کرونا نیز این مجموعه همانند سایر مراکز خدمات بسیار قابل ارزشی را ارائه نموده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: مجموعه دولت در لرستان همواره خود را یار و یاور بخش خصوصی دانسته و از هر تلاشی برای کمک به فعالان این حوزه دریغ نخواهد کرد و در این راستا آماده کمک برای رفع موانع بیمارستان شفا هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز