آخرین و جدیدترین آمار کرونا در الیگودرز تا ۱۱ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۶۸۱۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونا در الیگودرز تا ۱۱ آذر ۹۹
سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز گفت: تاکنون ۳۷۹۰نفر بیمار مبتلا به کرونا در الیگودرز شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ عبدالله ملاطاهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز در گفت وگو با خبرنگار برنادر الیگودرز ،اظهار کرد:تاکنون ۷۲۵۲۳نفر در الیگودرز از ابتدای سال ۹۹به مرکز تشخیص کرونای ۱۷شهریور مراجعه  کرده که با ۸۱۵۶ تست ،تعداد ۳۷۹۰نفر از آنها دارای تست مثبت بوده که متاسفانه ۱۲۵نفر از این تعداد فوت کرده اند.

او افزود:تمامی تخت های ICU بیمارستان شهید ولیان با بستری شدن بیماران کرونایی تکمیل شده و  ۳نفر مریض بدحال در بین آنها وجود دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز با اشاره به سیستم فرسوده و قدیمی اکسیژن ساز بیمارستان شهید ولیان الیگودرز بیان کرد:با تلاشهای دکتر محمد خدابخشی و علوم پزشکی لرستان دستگاه هواساز خریداری شده وارد این بیمارستان شده و با نصب آن ۱۰۰۰ لیتر در دقیقه اکسیژن تولید خواهد شد.

اوبا اشاره به  اجرای طرح جامع شهید سلیمانی در الیگودرز نیز یادآورشد: در این طرح که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان،بسیج و هلال احمر برگزار خواهد شد ۲۱تیم در ۷ منطقه شهر با مراجعه به درب منازل نسبت به شناسایی ،درمان و کنترل کرونا اقدام خواهند کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: این طرح جامع در ۵ کمیته حمایت و قرنطینه،رهگیری، آموزش همگانی،پایش و نظارت محلات و عملیات اجرا خواهد شد

 ملاطاهری بزرگترین آفت انتشار کرونا را شرکت مردم در تجمعات عزا و عروسی ذکر کرد و از شهروندان درخواست نمود که به هیچ عنوان در این تجمعات شرکت ننمایید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز