محسن قهرمانی در گفتگو با برنا:

زحمات جامعه داوری را نباید نادیده گرفت/ مظلوم ترین قشر در بین اهالی فوتبال داوران هستند

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۷۵۰۸
زحمات جامعه داوری را نباید نادیده گرفت/ مظلوم ترین قشر در بین اهالی فوتبال داوران هستند
محسن قهرمانی، داور بین المللی اسبق فوتبال و ناظر فدراسیون در خصوص برنامه لایو و جنجال بر سر اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که به آن اشاره شده مربوط به ۸ سال پیش بوده و همان زمان هم‌ رسیدگی و تمام شده است و همه عزیزان فوتبالدوست و طرفداران تیم های سرخابی برای اینجانب قابل احترامند.

محسن قهرمانی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اشاره به زحمات جامعه داوری با اندک حق الزحمه و مزایا اظهارکرد: مظلومترین قشر در بین اهالی فوتبال داوران هستند و برای هیچکدامشان در مستطیل سبز رنگها جایی ندارند.

وی با بیان این که داور  تلاش میکند مثل دو تیم که به دنبال پیروزی هستند با قضاوتی مطلوب و‌کم‌ اشتباه برنده باشد، اضافه کرد: اما متاسفانه این قشر از بعضی تماشاگرنماها همیشه ناسزا میشنوند.

این داور  بین المللی اسبق فوتبال و ناظر فدراسیون ادامه داد: رضا کرمانشاهی هم جزو داوران خوب و فنی این کشور است و به نظرم بعد از هشت سال هجمه درست کردن و فحاشی کار درستی نیست؛ هر چند که اینجانب به ناحق  هم فحاشی های زیادی که هنوز ادامه دارد شنیدم هم چند ماه از داوری که عاشقانه دوستش دارم محروم ماندم.

  وی در ادامه گفت: خواهش میکنم کمک کنیم  کار خوب کمیته داوران و‌ دپارتمان داوری را که با جوانگرایی منطقی باعث شدند آینده داوری کشور تضمین بشود و ارامش به خانواده داوری بازگردد با این هجمه های غیر منطقی زیر سوال نبریم.

محسن قهرمانی در پایان  برای تمام تماشاگران متعصب همه تیم ها  آرزوی موفقیت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز