پیروزی تیم کشتی صبانور کردستان در مقابل مقاومت قم

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۷۷۳۳
پیروزی تیم کشتی صبانور کردستان در مقابل مقاومت قم
تیم کشتی فرنگی صبانور کردستان، در مقابل تیم شهدای مقاومت بسیج قم به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان کردستان گفت: دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، صبانور کردستان با نتیجه هفت بر سه تیم شهدای مقاومت بسیج قم را شکست داد تا دور برگشت را با بُرد آغاز کند.

 حامد جولایی افزود: بازیکنان تیم صبانور کردستان در وزن‌های مختلف توانستند موفق عمل کنند و در مجموع و نتیجه تیمی از تیم حریف پیشی بگیرند.

جولایی گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم علی نوربخش از صبانور ۹ بر صفر بر مهدی قربانی غلبه کرد و در ۶۰ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا از صبانور با نتیجه سه بر صفر محمد جانقلی از تیم حریف را بُرد.

وی افزود: در ۶۳ کیلوگرم شاهین فلاحی از صبانور هشت بر صفر از مهدی قادری شکست خورد و در وزن ۶۷ کیلوگرم امیرحسین حاجی پور هم با نتیجه هفت بر ۱۰ ابوالفضل زینتی رفاه، بازی را باخت.

جولایی گفت: در وزن ۷۲ کیلوگرم سوران محمدی ۱۰ بر یک از امیر عبدی شکست خورد و در ۷۷ کیلوگرم هم مجید خلیلی دیگر ورزشکار صبانور با ضربه فنی محمدحسین جلالی به پیروزی رسید.

وی افزود: در وزن ۸۲ کیلوگرم شاهین شریعتی با نتیجه هشت بر صفر در مقابل داود جوادیان مسابقه را بُرد و در وزن ۸۷ کیلوگرم هم سامان عزیزی ۱۱بر سه در مقابل امیر رضایی دیگر بُرد تیم صبانور را رقم زد.

جولایی گفت: در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری از صبانور با ضربه فنی محمدعلی حیدری را شکست داد و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام شجعی هم با ضربه فنی امیرمحمد بیات به پیروزی رسید.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم صبانور عصر امروز مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی مسابقه دیگری خواهد داشت.

جولایی گفت: لری آبولادزه و گلا بولکوادزه دو کشتی گیر گرجستانی که برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی کشور به تیم صبانور کردستان پیوسته بودند به احتمال زیاد در این بازی به میدان می‌روند.

جولایی افزود: لری آبولادزه، فرنگی کار وزن ۶۳ کیلوگرم قهرمان سابق نوجوانان جهان و دارای چندین مدال رنگارنگ رقابت‌های اروپایی است. همچنین گلا بولکوادزه، دیگر فرنگی‌کاری گرجستانی که به تیم صبانور کردستان ملحق شده است قهرمانی رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان و دو بار قهرمانی رقابت‌های اروپایی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در کارنامه خود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز