وبینار مدرسه پاییزه حقوق کودک، در سنندج برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۷۷۷۶
وبینار مدرسه پاییزه حقوق کودک، در سنندج برگزار می‌شود
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، از برگزاری وبینار ۲ روزه مدرسه پاییزه حقوق کودک، در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، لیلا آژیر اظهار داشت: این کارگاه آموزشی مجازی با همکاری وزارت دادگستری، کنوانسیون حقوق کودک و یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه و به آدرس vc.arangit.com برگزار خواهد شد. 


وی خاطرنشان کرد: مدرسه پاییزه حقوق کودک، با هدف آشنایی با قوانین جدید مصوبه ۱۳۹۹ کودکان، لوایح، مصوبات، کنوانسیون ها، آسیب های ویژه کودکان و نوجوانان و راهکارهای مقابله با این آسیب ها برگزار می شود. 


آژیر افزود: این دوره آموزشی، ویژه قضات، وکلا، روانشناسان، مشاوران، مددکاران اجتماعی، سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه کودک و فعالین مدنی و به صورت رایگان و مجازی برگزار می شود. 


مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری با ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر و ثبت نام یک هزار نفر از  مخاطبان این دوره آموزشی، یادآوری کرد: در پایان دوره به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا و  ضمن برگزاری آزمون، به ۵ نفر از برگزیدگان که بهترین پیشنهادات را ارائه دهند، لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز