معاون عمرانی فرماندار پلدختر:

پلدختر از نظر ماشین‌ آلات ، امکانات و تجهیزات فقیر است / با گذشت بیست ماه از سیل برخی از مشکلات هم‌چنان به قوت خویش باقی است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۸۶۳۱
پلدختر از نظر ماشین‌ آلات ، امکانات و تجهیزات فقیر است / با گذشت بیست ماه از سیل  برخی از  مشکلات هم‌چنان به قوت خویش باقی است
نادیا امرایی گفت: با گذشت بیست ماه از سیل فروردین ماه سال نود و هشت، برخی از این مشکلات هم‌چنان به قوت خویش باقی است و بسیاری از پلها بصورت موقت هستند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امرایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد:  هرسال با هر بارندگی در محل آبرو جنب پمپ بنزین چاغروند جاده ترانزیتی در یک بازه زمانی مسدود می‌شود که این موضوع در جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار پیگیری شد.

او افزود: در این جلسه مقرر شد هفتصد میلیون تومان برای افزایش دادن دهانه این آبرو تخصیص پیدا کند که به دلیل بی‌توجهی اداره کل راهداری به مکاتبات و پیگیری های انجام شده تاکنون این مبلغ  تخصیص پیدا نکرده و با هر بارندگی حدود بلوار خلیج فارس بسته می‌شود و ارتباط با جنوب قطع می گردد. ضمنا با توجه به همجواری با سایت چهار هکتاری سیل زدگان اجرای آن در اسرع وقت ضرورت دارد.

امرایی تصریح کرد: ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل راهداری شهرستان، انتظار می‌رود این اداره با جدیت بیشتری جهت تخصیص این اعتبار پیگیری‌های لازم را در دستور کار قرار دهد.

 معاون عمرانی فرماندار پلدختر گفت: فاضلاب خیابانهای آیت و ولیعصر (عج)  پلدختر علیرغم گذشت بیست ماه از سیل گذشته، همچنان به صورت روباز به رودخانه کشکان میریزند و علیرغم مشکلات زیست محیطی در صورت بروز سیلاب نیز باید در این منطقه منتظر حوادث مخرب تری باشیم.

او ادامه داد:  اتصال کانالهای ضلع شرقی پلدختر به دیواره ساحلی در دو نقطه هنوز به صورت فنی و کامل اجرا نشدند که اگر دبی رودخانه از حدی بالاتر رود ممکن است از این  نقاط آب وارد بخش شرقی شهر شود.

 امرایی بیان کرد:  شهرستان پلدختر از نظر ماشین‌ آلات ، امکانات و تجهیزات فقیر است و اداره راهداری علیرغم توپوگرافی خاص این شهرستان ماشین الات محدودی دارد که برخی از آنها بدلیل مشکلات فنی از حیز انتفاع خارج اند.

 او یادآورشد: ضرورت دارد آب منطقه ای لرستان در خصوص احداث دایک حفاظتی روستای چم گز اقدام فوری نموده و پروژه دایک معمولان را به پایان برساند.

 امرایی خاطر نشان کرد: راه های روستایی آمیران کوشکی، چولهول سفلی، چم گردله-میدان بزرگ، چم رستمیان کورشوراب علیشاه، یاسر طایی، زمگه، ذق برفی و ... با هر بارندگی قطع و نیازمند اصلاح وضعیت به قید فوریت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز