استاندار لرستان خبر داد:

تأمین اعتبار تکمیلی پروژه های دارای اولویت نیمه تمام سیل / اختصاص اعتبار برای پروژه‌ های حوزه راه و شهرسازی استان

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۰:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۹۴۹۰
تأمین اعتبار تکمیلی پروژه های دارای اولویت نیمه تمام سیل / اختصاص اعتبار برای پروژه‌ های حوزه راه و شهرسازی استان
سید موسی خادمی اختصاص اعتبار برای پروژه‌ های حوزه راه و شهرسازی مانند پل های کاکارضا و بلیلوند خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری استان ،اظهارکرد: تعدادی از پروژه هایی که در رابطه با سیل از سال گذشته در استان شروع شده بود به دلیل محدودیت در اعتبارات ابلاغی، هنوز به بهره برداری نرسیده اند .

او افزود: تعداد پروژه های آسیب دیده از سیل در استان بسیار زیاد بوده که متأسفانه به دلیل محدودیت در منابع اعتباری، عملیات ساخت و تکمیل برخی از آنها تاکنون به پایان نرسیده است .

خادمی تصریح کرد: لازم به یادآوری است تعداد زیادی از پروژه ها که عملیات عمرانی آنها آغاز شده بود به بهره برداری رسیده اند و برخی دیگر به علت محدودیت در اعتبارات، هنوز تکمیل نشده اند .

استاندار لرستان گفت: در جلسه امروز مقرر شد برای آندسته از پروژه‌های نیمه تمام استان که عمدتاً در حوزه پل ها بوده و در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان پلدختر واقع هستند، اعتبار تکمیلی تأمین و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود .

خادمی اضافه کرد:در حوزه راهداری، بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار استان اختصاص خواهد یافت .

او بیان کرد:  با تامین و ابلاغ این اعتبار، عملیات ساخت و تکمیل تعداد ۱۲ دستگاه پل از جمله پل های بابازید و حیات الغیب در آینده نزدیک به اتمام می‌رسد .

استاندار لرستان از اختصاص اعتبار برای پروژه‌ های حوزه راه و شهرسازی مانند پل های کاکارضا و بلیلوند خبر داد و یادآورشد: امیدواریم بتوانیم با اعتباراتی که در نظر گرفته شده، طبق برنامه زمانبندی مشخص شده، شاهد بهره‌برداری از این پروژه ها در آینده نزدیک باشیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز