برگزاری پویش معنوی نغمه های قرآنی در کردستان

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۹۶۴۴
برگزاری پویش معنوی نغمه های قرآنی در کردستان
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش معنوی نغمه های قرآنی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با تبریک هفته ی معلولین به همه دانش آموزان با نیازهای ویژه و خانواده های محترم آنان گفت: پویش معنوی نغمه های قرآنی همزمان با اجرای برنامه‌های هفته ی معلولین از سیزده تا 20 آذرماه جاری  در بستر فضای مجازی شاد برگزار می شود.

رنجبر با بیان اینکه این پویش با هدف آشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم کتاب آسمانی برگزار می شود، افزود: دانش آموزان می توانند با تهیه فیلم های دو دقیقه ای از تلاوت و تفسیر قرآن ویا با کشیدن تصویر ی ازقصه های های قرآنی وارسال آن به کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش استثنایی در این پویش شرکت کنند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان استعدادیابی، ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با آموزه های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست وگفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه از توانمندی های بالایی در زمینه های مختلف برخوردار هستند که در صورت خودباروری شکوفا خواهد شد. 

رنجبر با بیان اینکه قرآن سعادت دنیا و آخرت انسان را تامین می کند، بیان کرد: قرآن موجب هدایت، رشد و تعالی جامعه است و در سایه قرآن کریم می‌توان با خودسازی از بسیاری  از آسیب‌ها ی پیش روپیشگیری کرد.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان اشاعه فرهنگ قرآنی در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را یکی از مهم ترین فرصت های تربیتی برشمرد و تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در راستای رشد و تکامل دینی دانش آموزان بسیار مؤثر است.

رنجبر با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه های قرآنی طراحی شده، افزود: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد ورویکرد آموزش وپرورش نیز همواره در این مسیراست.

وی گفت: فضای مجازی می تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی واجتماعی باشدو در این برنامه سعی بر آن است تا از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان فعال در حوزه قرآن استفاده شود.

رنجبر با بیان اینکه دانش آموزان با الگو قراردادن کتاب آسمانی دربرنامه های زندگی خود در مسیر رشد وتعالی قرارمی گیرند، افزود: امید است با برگزاری این گونه برنامه ها در فضای مجازی بتوانیم با ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم اخلاقی وتربیتی قرآن به اهداف مد نظر دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز