توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی پیشرو منطقه ۲ کشوری در اجرای طرح هما

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۰۵۷۹
توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی پیشرو منطقه ۲ کشوری در اجرای طرح هما
جلسه عملکرد شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه ۲ کشور با حضور مسئولان ۹ استان منطقه ۲ و توانیر درقالب ارتباط تصویری و آنلاین برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، طرح ملی هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق (هما) با وظیفه رسیدگی، تعمیر و نگهداری شبکه‌های توزیع به ویژه در مواقع بروز خاموشی‌ها طی چند سال اخیر در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است و اجرای این طرح منجر به کاهش مدت زمان خاموشی‌ها می‌شود چرا که در قالب این برنامه می‌توان علاوه بر مدیریت تماس‌هایی که در شرایط حاد جوی رخ می‌دهد، میزان رضایتمندی مشترکان و‌ پایش پذیری و رصد اکیپ‌های عملیاتی را نیز بیشتر کرد.

در ابتدای این جلسه معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در خصوص جزئیات اجرای طرح هما توسط شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد: ما در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی توانستیم طرح هوشمندسازی اتفاقات را با زحمات و تلاش‌های پرسنل این شرکت از ابتدای شهریور ماه ۹۹ به صورت کامل و ۱۰۰ درصد و با موفقیت اجرایی کنیم.

وی همچنین افزود: اجرای طرح ملی هما در تمامی ۱۷ شهرستان استان و ۲۰ مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت کامل در حال اجرا است.

 رفع ۱۲ هزار خاموشی طی ۲ ماه اجرای کامل طرح هما

در ادامه حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: اجرای کامل و صد ‌درصدی طرح هوشمندسازی اتفاقات، ۱۲ هزار خاموشی مشترکین استان در قالب این طرح بررسی و رفع شده است.

وی در ادامه به عنوان بهره‌بردار معین شرکت‌های توزیع نیروی برق شمال و شمالغرب کشور به ارائه گزارشی از روند پیشرفت اجرای طرح ملی هما در ۸ استان حاضر در جلسه پرداخت و جهت ارائه تجربیات موفق این شرکت در خصوص پیاده سازی طرح هما با شرکت‌های سایر استان‌ها اعلام آمادگی کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برای تعامل و تبادل تجربیات خود در اجرای طرح هما با سایر شرکت‌های توزیع آمادگی کامل دارد و امیدواریم با افزایش تعاملات و همکاری‌های شرکت‌های توزیع شاهد پیشرفت‌های روز افزون برای خدمات‌رسانی بهتر برای تمامی مردم باشیم.

 پیاده‌سازی مطلوب طرح هما توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی

مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر در این جلسه با اشاره بر پیاده‌سازی مطلوب طرح هما توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ابراز امیدواری کرد: با زحمات و تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی طرح ملی هما به صورت موفق و کامل در این استان اجرا شده است، امیدواریم با مشارکت این شرکت با سایر استان‌ها در زمان‌های معین شده شاهد اجرای ۱۰۰ درصدی این طرح در شرکت‌های دیگر منطقه نیز باشیم.

مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر از همکاری و همراهی رسانه‌ها نیز در پیشبرد طرح‌های اجرایی توانیر قدردانی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز