در پگاه گیلان برای اولین بار صورت گرفت؛

راه‌اندازی خط تولید کره لاکتیکی ۱۰۰ گرمی

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۰۶۱۹
راه‌اندازی خط تولید کره لاکتیکی ۱۰۰ گرمی
کره لاکتیکی 100 گرمی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با هماهنگی مهندس قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) در خط تولید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس موسی اسماعیل‌زاده مدیرعامل پگاه گیلان در جریان افتتاح خط تولید کره لاکتیکی 100 گرمی گفت: تولید این محصول را با حضور مهندس کوچکی نژاد نماینده محترم  مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار در استان گیلان آغاز کردیم.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اهمیت توسعه بازار داخلی و تولید محصولات سالم تصریح کرد:این خط با ظرفیت روزانه  یک‌تن برای ارائه به بازار مصرف ایجادشده است.

مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت و عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در این بازدید، ضمن استماع گزارش عملکرد پگاه گیلان به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت لبنی استان، خواستار مساعدت صندوق بازنشستگی کشور، جهت افزایش سرمایه‌گذاری، برای تولید محصول بیشتر و دریافت شیرخام باکیفیت، برای این شرکت شد.

در این بازدید همچنین مهندس کوچکی نژاد، ضمن تائید اقدامات مدیران و کارکنان پرتلاش پگاه گیلان، بر تداوم تولید انواع محصولات لبنی استاندارد و ذائقه پسند مردم چه در داخل و چه در بازارهای بین‌المللی تأکید کرد و گفت: هرچقدر برای تولید محصولات سلامت‌محور تلاش کنیم، نتایج مثبت آن را بر زندگی مردم خواهیم دید، لذا احداث خطوط جدید تولید در پگاه گیلان، هم برای سلامت و هم در جهت اشتغال‌زایی، حرکتی هدفمند و بسیار مناسب  است.

شایان ذکر است: کره، امولسیون آب در چربی است، که چربی آن فقط از شیر و یا فرآورده‌های پاستوریزه حاصل از شیر مانند خامه به دست می‌آید، در صورت افزودن باکتری‌های تولیدکننده اسیدلاکتیک (استارتر یا باکتری‌های آغازگر ) به ماده اولیه (کره) به این محصول کره لاکتیکی (lactic Butter ) گفته می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز