آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۲ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۲۲۱۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۲ آذر ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای شیوع بیماری کروناویروس تاکنون ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد با میانگین سنی ۴۲ سال به این بیماری مبتلا شدند.

به گزارش برنا؛ پرویز یزدان‌پناه شنبه ۲۲ آذر ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: از این تعداد ۹هزار نفر مربوط به شهرستان بویراحمد، چهار هزار نفر مربوط به شهرستان کهگیلویه و ۳۵۰۰ نفر مربوط به شهرستان گچساران بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون  ۱۴۵ هزار نفر مراجعات سرپایی به بیمارستان‌های استان داشته اند، ۹۹۸۱ نفر بیمار کرونایی در بیماستان‌های استان بستری شدند و ۹۶۹۶ نفر ترخیص شدند، اظهارکرد: ۱۸ هزار و ۹۰۰ بیمار کرونایی استان معادل ۸۵ درصد تاکنون بهبود یافتند. تاکنون ۵۸ هزار نمونه کرونایی گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۸۵ نفر بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۴ نفر از این تعداد کرونایی قطعی می باشند و ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های به سر می برند.۲۱۱۴ نفر هم اکنون در قرنطینه خانگی هستند.

یزدان‌پناه با بیان اینکه تاکنون ۳۶۰ فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با میانگین سنی ۶۸ سال داشته ایم،  تصریح کرد: از این تعداد فوت کرونایی ۳۱۹ نفر دارای بیماری زمینه ای و ۴۱ نفر نیز فاقد بیماری زمینه ای بوده اند.۳۴۴ فوت با تست مثبت و ۱۶ فوتی با سی تی اسکن بوده اند.

وی ادامه داد: طی دیروز ۳۱۳ نمونه گرفته شده ۱۳۶ مورد مثبت کرونایی معادل ۴۳ درصد بوده که ۵۷درصد مربوط به شهرستان بویراحمد و ۲۳ درصد مربوط به شهرستان کهگیلویه  بود که بیش از ۵۰ درصد موارد دو روز اخیر شهرستان کهگیلویه مربوط به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز