توسط معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش لرستان انجام گرفت؛

تقدیر از سفیران سلامت برگزیده جشنواره تولید محتوای آموزشی سلامت در فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۲۹۴۴
تقدیر از سفیران سلامت برگزیده جشنواره تولید محتوای آموزشی سلامت در فضای مجازی
معاون تربیت بدنی و سلامت از سفیران سلامت برگزیده جشنواره تولید محتوای آموزشی سلامت در فضای مجازی تقدیر به عمل آورد .
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: در سال جاری با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری در اکثر مدارس استان ، اداره سلامت و تندرستی اقدام به برگزاری جشنواره تولید محوا جهت آموزش  و ارئه محتوا و ارتقاء اگاهی دانش آموزان و همکاران در فضای مجازی به ویژه در کانال شاد برای کارشناسان، مراقبین و رابطین سلامت، مدیران و معاونین پرورشی نموده است.

بازوند رئیس اداره سلامت و تندرستی  نیز گفت:  در این جشنواره که با حمایت و تاکید مدیر کل و معاونت تربیت بدنی و سلامت انجام شد. بیش از 2000 اثر با موضوعات (پیشگیری از کرونا ویروس) بیماریهای حاد تنفسی، بهداشت فردی، تغذیه سالم، دهان و دندان، سفیران سلامت، تحرک بدنی و ورزش و محیط زیست وایمنی در دو بخش دانش آموزی و همکاران فرهنگی در قالب فیلم، عکس، کلیپ، نقاشی، موشن گرافیک و ... تهیه و در فضای مجازی، کانالها و گروه های حوزه سلامت و تندرستی، همچنین در کانال ویژه برنامه شاد بازگزاری و جهت استفاده همکاران و دانش آموزان ارائه گردید.

لازم به ذکر است در این جشنواره از تعداد 50 اثر دانش آموزی سفیر سلامت و 50 اثر همکاران فرهنگی بعنوان اثر برتر و برگزیده جشنواره تقدیر ویژه بعمل آمد.

 

یادآور می شود مرحله دوم جشنواره تحت عنوان جشنواره زمستانی تولید محتوا در حال اجرا می باشد.    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز