آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غربی استان خوزستان تا ۲۴ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۵:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۳۶۶۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غربی استان خوزستان تا ۲۴ آذر ۹۹
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا و فوت یک بیمار بر اثر این بیمار در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش برنا؛ شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند گفت: از این تعداد  ۱ نفر مربوط به آبادان، ۵ نفر خرمشهر و ۳ نفر مربوط به شادگان هستند.

 او ادامه داد:از این ۹ مورد مثبت جدید، ۷ نفر به صورت سرپایی هستند که ۱ نفر مربوط به آبادان ، ۵ نفر خرمشهر و ۱ نفرمربوط شادگان  هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: دیروز نیز ۵ نفر بستری و ۴ نفر نیز بهبود و از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ترخیص شده اند.

سلمان زاده با بیان اینکه متاسفانه  امروز ۱ نفر فوتی  در آبادان داشته ایم اضافه کرد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۴۰ نفر است.

او ادامه داد:برخی از شهروندان از جمله سالمندان، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه‌ای از جمله دیابت و فشار خون کنترل نشده و کسایی که نقص ایمنی دارند به بدترین حالت بیماری کرونا مبتلا می‌شوند که به این دسته از افراد توصیه می‌شود منزل خارج شوند و در جامعه حضور پیدا نکنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنم تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست‌ها است را رعایت کنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز