برگزاری چالش به روز شو ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۴۰۲۹
برگزاری چالش به روز شو ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری ثبت نام وینار های دانش افزایی هیأت استان در قالب چالش به روز شو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سروش پورآزاد اظهار کرد: در راستای به روزرسانی اطلاعات مربیان و ورزشکاران استان در روزهای قرنطینه و کرونایی ثبت نام وبینار های رایگان دانش افزایی در قالب چالش به روز شو پایان یافت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: این وبینارها طی ۴ روز با عنوان‌های مختلف تغذیه، فیتنس و تمرینات ورزشی با تدریس اساتید برجسته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این وبینارها در کنار فعالیت‌های تقویم آموزش هیئت و سمینارهایی دارای امتیاز خواهد بود و فرصتی است تا مربیان و ورزشکاران استان به مرور مطالب ارائه شده در کارگاه ها، دوره‌ها و وبینارهای برگزار شده در سال جاری بپردازند.

 پور آزاد خاطرنشان کرد: در ابتدا مهلت ثبت‌نام در این وبینارها تا پایان روز دوشنبه در نظر گرفته شده بود اما استقبال خوب مربیان و ورزشکاران باعث شد تا روز اول ظرفیت شرکت در وبینار تکمیل شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی عنوان کرد: تاکنون ۷۰۰ نفر ثبت‌نام خود را برای حضور در این چالش تکمیل کردند و پیش‌بینی می‌شود با تکمیل ثبت‌نام ما بقی درخواست کنندگان این عدد به ۸۰۰ برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز