بازدید مدیر شعب بانک مهر ایران در کردستان از خبرگزاری برنا

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۴۸۷۵
بازدید مدیر شعب بانک مهر ایران در کردستان از خبرگزاری برنا
حسام الدین اسعدی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان از دفتر خبرگزاری برنا کردستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حسام الدین اسعدی در جریان بازدید از مجموعه خبرگزاری برنا،  اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با در اختیار  قرار دادن ظرفیت های این مجموعه در جهت فراهم سازی برای حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات برای آگاه سازی مردم در گرفتن وام های بدون سود استقبال میکند.

وی در ادامه گفت: بانک مهر ایران در پرداخت وام های بدون سود به جوانان و ورزشکاران در  فراهم کردن اشتغال برای این حوزه  پیش قدم است و همواره استقبال می کند.

اسعدی در ادامه افزود: مجموعه بانک مهر ایران بایستی رابطه ی بهتری با حوزه ی امور جوانان در گرفتن تسهیلات بدون سود و ایجاد کار آفرینی و اشتغال برای جوانان ایجاد کنند و از جوانان  روستایی و شهری کار آفرین دعوت میشود به دریافت وام های بدون سود برای توسعه اشتغال اقدام کنند.

مدیر شعب بانک مهر ایران در کردستان بیان کرد: تنوع خدمات بانکی در جذب مشتریان زیاد است و بانک مهر ایران توانسته رضایت مشتریان را با شناسایی نیاز های متنوع مشتریان فراهم سازد.

وی در ادامه گفت: مجموعه بانک مهر ایران در تحقق یافتن خواسته های جوانان در راستای کمک به اشتغال و کار آفرینی را محقق میسازد و میتواند شروع بزرگی برای توسعه و تداوم همکاری با جوانان باشد.

در ادامه، اسعدی مدیر شعب استان نیز یکی از رسالت های بانک مهر ایران پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان برشمرد، اعلام کرد: این بانک آمادگی دارد تا در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان تسریع ببخشد و در سال جاری با پرداخت ۲۹۵۷ فقره تسهیلات ازدواج انجام شده است.

نامدار حیدریان مدیر خبرگزاری برنا در کردستان اظهار داشت: محور اصلی مجموعه خبرگزاری برنا در کردستان شناسایی جوانان برتر و نخبه و ورزشکاران قهرمان است که کمتر در بین جامعه شناخته شده هستند و با شناسایی این افراد و معرفی آنها به مسئولین از مجموعه اقدامات این رسانه است.

حیدریان در ادامه گفت: جایگاه ویژه بانک مهر در بین بانک های دیگر قابل تقدیر و تشکر  است، بانک مهر ایران در کمک به حوزه مسئولیت های اجتماعی نقش بسزایی دارد و با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار آسیب پذیر و جذب حساب های خیرین جامعه، پرداخت تسهیلات ازدواج  و پرداخت وام های بدون سود به ورزشکاران از مجموعه اقدامات ارزنده این بانک است.

مدیر خبرگزاری برنا در کردستان تصریح کرد: تقویت همکاری خبرگزاری برنا با بانک مهر ایران و استفاده از ظرفیت های رسانه ای این مجموعه در جهت آگاهی سازی و شناخته شدن این بانک به تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان و ورزشکاران و پرداخت تسهیلات بدون سود به این افراد اقداماتی صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز