ترینر ایرانی در ارومیه رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۶۲۲۸
ترینر ایرانی در ارومیه رونمایی شد
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مراسم رونمایی از ترینر ایرانی در ارومیه گفت: چاقی و افسردگی ناشی از عدم تحرک در ایام کرونا، همه خانواده های ایرانی را به داشتن حداقل یک دوچرخه نیازمند کرده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، کیومرث پورایراندوست با بیان اینکه بیماری کرونا رسالت خطیری را برگردن هیأت های ورزشی به ویژه هیأت دوچرخه سواری نهاده است، افزود: چاقی، افسردگی و استرس از جمله بیماری هایی هستند که شیوع آن ها در جامعه با ورود ویروس منحوس کرونا روند صعودی داشته است لذا ورزش های عمومی از جمله دوچرخه سواری بهترین راهکار مقابله با آن ها در دوران قرنطینگی محسوب می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دوچرخه سواری با صدور مجوزها و رعایت پروتکل های بهداشتی، پویایی، تحرک و نشاط را به افراد تزریق و در نتیجه عوامل بیماری را نابود می کند.

ایراندوست با اعلام اینکه مجوزهای فنی برای بانوان دوچرخه سوار در هیأت دوچرخه‌سواری صادر شده است، بیان کرد: تمام تلاش اداره کل ورزش و جوانان برای دریافت مجوز مسابقات دور شهر متمرکز شده است که کسب این مجوز گام های مهمی را در راستای اعتلای فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد هوای پاک نصیب استان می نماید.

وی در خصوص ترینر ایرانی گفت: ترینر ایرانی می تواند هزینه های ناشی از تردمیل و نصب دوچرخه ثابت را برای خانواده را به یک سوم برساند چرا که یک دوچرخه متحرک را به یک دوچرخه ثابت مبدل کرده و نیازی به نصب یک دوچرخه ثابت نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با ساخت ترینر ایرانی در ارومیه واردات ترینر به کشور کاهش و هزینه خرید آن را تا یک سوم قیمت می کاهد.

وی در پایان از سمن ها و انجمن ها در خصوص توزیع ماسک و‌ ضدعفونی معابر و سایر فعالیت هایی که در راستای مقابله با کرونا کرده اند تشکر کرد

ترینر ایرانی به تولید انبوه می رسد

جعفر کرباسی دبیر هیأت دوچرخه‌سواری آذربایجان غربی و سازنده ترینر گفت: ترینر ایرانی برای تمام دوچرخه ها قابل نصب بوده و حمل آن بسیار آسان است.

وی در ادامه افزود: ترینر ایرانی می تواند امکان تمرین دوچرخه‌سواری را در تمام فصول سال و در منزل به ویژه آپارتمان ها را محیا کرده و نیاز خانواده ها به دوچرخه ثابت را رفع نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز