آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۳۰ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۶۸۲۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۳۰ آذر ۹۹
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهرگفت: در حال حاضر ۸۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش برنا؛ دکتر سعید کشمیری روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۵ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه یک آقای ۸۰ ساله از هم‌استانی‌هایمان با سابقه بیماری قلبی و دیابت روز گذشته فوت شده‌اند که تست کرونای وی امروز مثبت اعلام‌شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: هم‌اکنون ۱۴ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۳ مورد با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان داشت: با ثبت موارد فوتی جدید،  مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۷ آذرماه به عدد ۸۳۳ ‌رسیده است که از این تعداد ۸۲۷ نفر مورد مثبت قطعی و ۶ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز