رییس پلیس راهور البرز :

۱۷ دی ماه آخرین مهلت ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در البرز

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۷۶۱۲
۱۷ دی ماه آخرین مهلت ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در البرز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، آخرین زمان تحویل موتورسیکلت های رسوبی را تا 17 دی ماه جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: براساس دستورالعمل اجرایی پلیس راهور کشور، موتورسیکلت های توقیفی تا قبل از 29 اسفند 98 و موتورسیکلت های غیر رسوبی در توقفگاه ها شامل این طرح شده و باید ترخیص شوند.

وی افزود: مالکانی که موتورسیکلت آن ها در پارکینگ ها توقیف شده ، می توانند تا 17 دی ماه جاری با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه 10 و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ترخیصی موتورسیکلت های توقیفی رسوبی، که از 18 آبان ماه جاری آغاز شده، 2 هزارو 284 دستگاه موتورسیکلت در این استان به مالکان آن تحویل داده شده است .

وی گفت: مالکان وسایل نقلیه موتوری در صورت داشتن خلافی بیش از 10 میلیون ریال با مراجعه به واحد اجراییات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند .

سرهنگ شرق افزود: برابر قانون سن تردد برای موتورسیکلت ها حداکثر 8 سال بوده و شرط ترخیص این موتورسیکلت ها نیز بازه زمانی ذکر شده است و چنانچه مالک موتورسیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتورسیکلت و داشتن برگ معاینه فنی معتبر است می تواند پس از بازدید کارشناس پلیس راهور و دریافت تاییدیه برای ترخیص اقدام کند.

وی یادآور شد: موتورسیکلت هایی که هیچ گونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی بوده و باید مالکان با نماینده قانونی آن ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند .

رئیس پلیس راهور استان البرز اظهار داشت: طرح ترخیص مشمول موتورسیکلت های رسوبی بوده و فقط توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده و موتورسیکلت هایی که توسط رده های دیگر نیروی انتظامی و یا در اجرای دستورات مقام قضائی توقیف شده اند پس از طی مراحل مربوطه در فرایند ترخیص این دستورالعمل قرار می گیرند .

سرهنگ شرق تاکید کرد: موتورسیکلت های با حجم موتور بیش از 250 سی سی شامل این طرح نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز