باران و برف در راه استان

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۷۷۶۹
باران و برف در راه استان
بارش‌های باران و برف از عصر پنجشنبه هفته جاری در خراسان رضوی آغاز می‌شود و روز جمعه فراگیر شده و بر شدت آن افزوده می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارندگی همراه با افزایش ابر از نواحی غربی خراسان رضوی به صورت پراکنده و رگباری آغاز می‌شود و روزهای جمعه و شنبه آتی در مناطق مختلف استان بویژه نواحی جنوبی و مرکزی با احتمال آبگرفتگی گسترش می یابد.

زهرا آهنگرزاده افزود: این بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صورت برف خواهد بود. 

وی ادامه داد: امروز و فردا جو پایدار همراه با پدیده مه گرفتگی و کاهش دید در این استان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز چهارشنبه احتمال افزایش آلاینده‌های جوی در مشهد و شهرهای بزرگ و صنعتی استان پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: میانگین دمای هوا در این استان طی ۲ روز آینده یک تا سه درجه‌ نوسان دارد و روز جمعه همراه با فراگیر شدن بارش‌ها بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

آهنگرزاده ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش دارد و روز چهارشنبه ثابت باقی خواهد ماند اما روز پنجشنبه به ۱۱ درجه خواهد رسید و از روز جمعه روند کاهشی آن آغاز شده و به پنج درجه کاهش خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز