معروف‌ها و منکرات حوزه خانواده تدوین شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۱۰۸۳۳۸
معروف‌ها و منکرات حوزه خانواده تدوین شود
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: معروف‌ها و منکرات حوزه خانواده توسط ستادهای شهرستانی امر به معروف تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام «ابوذر صانعی» دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در دیدار دبیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد اظهار کرد: تلاش، شجاعت و همت بلند برای بیان مسائل حوزه مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی هایی است که دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از آن برخوردار باشند.

وی بیان کرد: ترویج معروف، شرایط وقوع منکر را در جامعه از بین می برد بنابراین علاوه بر تذکر منکرات، معروف‌ها را نیز در جامعه ترویج کنیم.

صانعی با اشاره به سیاست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد عنوان کرد: رویکرد اصلی این ستاد در سال ۱۴۰۰ تمرکز بر ترویج سبک زندگی اسلامی است.

وی ادامه داد: در این راستا معروف‌ها و منکرات حوزه خانواده شناسایی و فهرست بندی می شود و آسیب شناسی نیز در مورد آن انجام خواهد شد تا با تدوین راهکار، ابتدا پیشگیری و سپس درمان انجام شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد: در همین راستا در سال آینده همایش تحکیم بنیان خانواده با محوریت امر به معروف و نهی از منکر با همکاری گروه‌های جهادی امر به معروف، طلاب و دانشگاهیان برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز