معاون استاندار اردبیل خبر داد:

بهره برداری از پروژه های آب و برق با اعتبار ۹۴۱ میلیارد تومان

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۸۴۲۳
بهره برداری از پروژه های آب و برق با اعتبار ۹۴۱ میلیارد تومان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در قالب پویش الف - ب ایران که از نیمه دوم سال گذشته شروع شده ، پروژه هایی با ۹۴۱ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل در حوزه آب و برق افتتاح شده است.

به گزارش برنا،فرزاد قلندری در جلسه ویدیو کنفرانسی دستگاههای آب و برق با وزارت نیرو که با محوریت پویش الف- ب ایران برگزار شد، افزود: وزارت نیرو با این طرح ابتکاری در راستای تامین دو نیاز زیرساختی آب و برق تلاش می کند.

وی بیان کرد: پروژه های خوبی در این راستا در این حوزه آغاز شده و در صورت تکمیل تا پایان دولت بهره برداری و در غیر اینصورت اجرای ادامه آن به دولت بعدی واگذار می شود.

قلندری اجرای این پروژه ها را موجب دلگرمی برای مردم دانست و از تلاش های مدیران ، مهندسان و رسانه ها در ایجاد و انتقال دلگرمی به مردم قدردانی کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان در حوزه آب و خاک، این اقدامات را انقلابی در راستای توسعه دانست و گفت: این اقدامات با هدف خدمت رسانی به مردم با قوت از سوی دولت انجام می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در راستای اجرای پویش هر هفته الف - ب رویکرد ساخت و سازها و یاز و کارها هر هفته طرح ها و پروژه های مختلفی در حوزه آب و برق افتتاح می شود.

حسین قدیمی افزود: این پویش از نیمه دوم سال ۹۸ آغاز در سطح کشور در قالب ۳۳ هزار میلیارد تومان با ۲۲۷ طرح اجرا می شود.

وی بیان کرد: در استان اردبیل نیز در نیمه دوم سال گذشته پروژه های صنعت برق با ۵۰ میلیارد تومان، پروژه های آب منطقه ای ۳۸۲ میلیارد تومان و آب و فاضلاب ۱۸ میلیارد تومان که در جمع ۴۵۳ میلیارد تومان است، در قالب پویش الف - ب اجرا شد. 

قدیمی اظهار کرد: در سال جاری ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در قالب ۲۵۰ طرح در سطح کشور برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: در استان پروژه های شرکت برق استان با اعتبار ۴۵۷ میلیارد تومان در قالب این پویش در سالجاری اجرا شد.

قدیمی افزود: ۳۱ میلیارد تومان هم آب و فاضلاب پروژه داشت و تا کنون در سالجاری ۴۸۸ میلیارد تومان در قالب پویش افتتاح شده است.

در این مراسم از تلاشگران حوزه آب ، برق و مشاوران طرح های آب و برق تجلیل و قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز