مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز:

البرز ۹۴۰ طرح صنعتی در حال ساخت دارد/پیش بینی اشتغالزایی ۷۰ هزار نفری در شهرک های صنعتی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۰۸۴۹۰
البرز ۹۴۰ طرح صنعتی در حال ساخت دارد/پیش بینی اشتغالزایی ۷۰ هزار نفری در شهرک های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز با قدردانی از اقدامات دادگستری البرز در حمایت از صنایع تولیدی این استان خواستار حمایت های بیشتر قوه قضاییه در راستای تقویت سیاست اقتصاد مقاومتی و رونق تولید واحدهای صنعتی را در سال (جهش تولید) در استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمیرضا عقاب نشین پیش از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار رییس کل دادگستری استان البرز اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از 1600واحد صنعتی به بهره برداری رسیده و 940 طرح صنعتی در حال ساخت در شهرکهای صنعتی استان وجود دارد که با بهره برداری آنها حدود 70 هزار نفر اشتغال در استان ایجاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با همت مسئولین قضایی استان و مدیران استانی انشاالله اولین شهرک صنعتی فن آور و هوشمند در کشور و همچنین سکوی تجارت را در استان راه اندازی خواهیم کرد.

در ادامه این نشست رئیس کل دادگستری استان گفت: حمایت قضایی از سرمایه گذاری، رفع موانع و مشکلات بخش صنعت و تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست قوه قضائیه از جمله سیاست های راهبردی دادگستری استان البرز است.

حسین فاضلی هریکندی خاطرنشان کرد: حمایت از بخش صنعت از اولویت های دستگاه قضایی است و رفع مشکلات تولید را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با جدیت دنبال می کنیم و در همین راستا از همه ظرفیت ها، اختیارات و ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد. 

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفظ اشتغال استان از تعطیل شدن واحدهای تولیدی بدهکار و یا مشکلات قانونی صاحب صنایع نیز به جد جلوگیری گردد و در این راستا دادگستری استان حمایت همه جانبه خود را اعلام می دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز