دیدار مسئولین نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران با آیت‌الله محمدی لائینی

همه باید در دانشگاه‌ها دنبال تقویت جریان انقلابی باشیم و نگذاریم چراغ انقلاب در دانشگاه‌ها کم فروغ شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۸۷۶۳
همه باید در دانشگاه‌ها دنبال تقویت جریان انقلابی باشیم و نگذاریم چراغ انقلاب در دانشگاه‌ها کم فروغ شود
آیت‌الله محمدی لائینی در دیدار مسئولین نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران گفت: همه باید در دانشگاه‌ها دنبال تقویت جریان انقلابی باشیم و نگذاریم چراغ انقلاب در دانشگاه‌ها کم فروغ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ مسئولین نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران با آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار گفت: باید خروجی کارهای ما این باشد که جریان انقلابی تقویت شود. اگر در دانشگاه‌ا این هدف را سر لوحه قرار دهیم به همه چیز دست پیدا خواهیم کرد. وقتی می‌گوئیم انقلاب، هم دیانت، اسلام و فرهنگ در آن هست و هم استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و فساد.

او افزود: برای مواجهه با استکبار، چه استکبار سیاسی و چه استکبار علمی که هدفش جدا کردن دین از علم و مقابل هم قرار دادن آنهاست؛ قطعا به پیش زمینه ای از رشدیافتگی فرهنگی و اعتقادی نیاز داریم، قرآن هم پیش زمینه مبارزه با بت ها و طواغیت را رشد بیان می کند. (وَلَقَدْ آتَیْنَا إِبْرَاهِیمَ رُشْدَهُ مِن قَبْلُه...) بنابراین یکی از اصلی‌ترین وظایف نهادهای نمایندگی در دانشگاه ها ایجاد پیش زمینه های فرهنگی و اعتقادی و در کل رشدیافتگی می‌باشد.

آیت‌الله محمدی لائینی در پایان گفت: هدف از تشکیل این جلسات هم، پیدا کردن راهکارهای موفقیت در زمینه رشدیافتگی فکری، فرهنگی و اعتقادی در دانشگاه هاست که با هم اندیشی و همفکری و آسیب شناسی به آن خواهیم رسید.

101

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز