پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۸۹۶۶
پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)
استاندار آذربایجان‌غربی، میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در متن پیام استاندار آمده است:

هموطنان عزیز آشوری و ارمنی استان آذربایجان غربی

با تقدیم سلام و احترام

فرا رسیدن سال نو میلادی و میلاد مسعود حضرت عیسی بن مریم (ع) را از صمیم قلب  تبریک و تهنیت عرض نموده ، و در سال ۲۰۲۱ میلادی، برای همه عزیزان از پیشگاه خداوند باریتعالی ، سلامتی و موفقیت خواهانم.

ایران خانه امن تمامی مسلمانان ، مسیحیان ، یهودیان و زرتشتیان است و افتخار می کنیم همه خداپرستان و پیروان ادیان توحیدی با آزادی ، همدلی و همراهی، در زیر چتر آسمان نیل گون آن در کنار تمامی برادران و خواهران هموطن نیک اندیش و صلح جو برای پیشرفت ، توسعه و آبادانی کشور عزیزمان تلاش می کنند. با کمال مسرت و خوشبختی باید اذعان کنیم که استان آذربایجان غربی در دل ایران عزیز، چون رنگین کمانی زیبا ، به نماد همزیستی پیروان ادیان الهی از جمله اسلام و مسیحیت ، مذاهب و قومیت های مختلف شناخته می شود.

 شکی نیست اگر بخواهیم جامعه ای آباد و بانشاط داشته باشیم نیازمند پیروی از آموزه های پیشوایان و پیام آوران الهی بخصوص خاتم پیامبران حضرت محمدمصطفی (ص) و حضرت عیسی بن مریم (ع) می باشیم. بنا براین سیاست تساهل و تسامح عاملی خواهد بود که پیکره ایران اسلامی را به هم پیوند داده و مانع از گسستن آن خواهد بود و یقین داشته باشیم ایران خانه مشترک همه ایرانیان بوده و راه مومنین راه مدارا و صلح است.

ضمنا در این ایام سخت و دشوار که ویروس منحوس کرونا جان تعداد زیادی از مردم جهان  را گرفته، آنان را بیمار و درمانده کرده و مراودات ، ارتباطات ، سلامتی و معیشت انسانها را تحت الشعاع قرار داده و  جوامع بشری را دچار مشکل نموده است بیش از هر برهه ای نیازمند رحمت واسعه خداوند سبحان و بهره مندی از تعالیم معنوی و آموزه های اخلاقی و اجتماعی برگزیدگان الهی هستیم تا نوع دوستی وهمزیستی مسالمت آمیز بین انسانها سایه افکن شود و کلام زیبای حضرت مسیح ( ع ) که می فرمایند: "همسایه خود را مانند نفس خویش دوست بدار" ساری و جاری گردد و چه زیبا و دلنشین خواهد شد تقارن میلاد مسعود حضرت عیسی ( ع ) با سرآغاز سالی باشد که بشر با همدلی و وحدت بر این مشکل جهانی فائق آمده تا انشاءالله امید ، آرامش و آسایش مجدداً بین انسانها برقرار گردیده و دم مسیحایی روح خدا تسکین دهنده آلام و دردهای بشری گردد.

گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران والامقام آشوری و ارمنی استان آذربایجان غربی و خانواده های عزیز آنان در این ایام مبارک ، وظیفه و تکلیف افتخار آمیز ماست.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز