اجرای طرح ساماندهی بلوار نظام مهندسی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۹:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۰۱۸۲
اجرای طرح ساماندهی بلوار نظام مهندسی
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از آغاز عملیات ساماندهی بلوار نظام مهندسی در سنندج خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی این بلوار 35 هزار متر مربع فضای سبز و 7 هزار متر مربع پیاده رو احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: احداث و ساماندهی بلوارها علاوه بر تقویت زیرساخت‌ها، باعث کاهش بار ترافیکی، کاهش تصادفات و منظم‌تر شدن تردد شهروندان در سطح شهر می‌شود.

فواد کریمی اظهار داشت: یکی از برنامه های این شهرداری در راستای ارتقاء سیما و منظر و توسعه سرانه فضای سبز بحث ساماندهی و بهسازی حاشیه بلوارهای احداث شده در سطح منطقه است.

وی بیان کرد: تعدادی از بلوارهای احداث شده در سنوات گذشته در سطح شهر ساماندهی نشده بود که در این دوره عملیات ساماندهی این بلوارها نظیر بلوار گریاشان، ساحلی و انتظام اجرا شد.

وی از آغاز اجرای طرح ساماندهی بلوار نظام مهندسی خبر داد و عنوان کرد: بلوار نظام مهندسی یکی از بلوارهایی است که در سال 94 به بهره برداری رسید

کریمی افزود : طول این بلوار یک کیلومتر و عرض آن 36 متر است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: در راستای ساماندهی این بلوار 35 هزار مترمربع فضای سبز و 7 هزار مترمربع پیاده رو احداث می شود.

وی گفت: بعد از اجرای احداث فضای سبز و کف فرش پیاده رو نسبت به برقراری سیستم روشنایی و نصب مبلمان پارکی و ست های ورزشی اقدام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز