فرمانده سپاه ناحیه فومن:

مکتب حاج قاسم می‌تواند یک فرهنگ برای دستگاه دیپلماسی ما باشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۱۲۴۹
مکتب حاج قاسم می‌تواند یک فرهنگ برای دستگاه دیپلماسی ما باشد
فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه شهید سلیمانی امت اسلام را متحد و مجهز کرد، گفت: مکتب حاج قاسم می‌تواند یک فرهنگ برای دستگاه دیپلماسی ما باشد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ حمید جانباز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: با توجه به شرایط کرونایی برگزاری مناسبت‌ها به شکل قدیم مقدور نیست.

سرهنگ جانباز با بیان اینکه یوم الله هشتم و نهم دی ماه در کشور و سیزدهم دیماه شهادت حاج قاسم، اربعین شهید فخری زاده و حماسه ١٩ دی را داریم، افزود: فتنه اسرائیلی و آمریکایی برای کشور ما بود.

وی با اشاره به اینکه آن چیزی که ملت، نظام و انقلاب ما را از همه کشورها متمایز می‌کند حضور مردم در همه عرصه‌ها بوده است، خاطر نشان کرد: حماسه ٩ دی در کنار ٢٢ بهمن در ذهن‌ها ثبت شد و مردم این توطئه را با بصیرتی داشتند ختم به خیر کردند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر همه فتنه‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کرده است، گفت: تمام فتنه‌های دشمن با حضور مردم در صحنه خنثی شد.

سرهنگ جانباز با اشاره به اینکه در جنگ ٣٣ روزه با حضور حاج قاسم و همرزمانش دشمن شکست خورد و به هدفش نرسید، ادامه داد: همین جنگ سبب شد لبنان برای مردم عزیز شود هشت روزه، فتنه داعش دشمن شکست خورد.

وی با بیان اینکه اگر حاج قاسم نبود قطعاً منطقه با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اکنون وضعیت دیگری داشت، اضافه کرد: هدف داعش شیعیان و ملت ایران اما با حضور محور مقاومت تهدید دشمن به یک فرصت تبدیل شد.

سرهنگ جانباز با بیان اینکه حاج قاسم دنیای اسلام را مجهز و متحد کرد، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم می‌تواند یک فرهنگ برای دستگاه دیپلماسی ما باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از شگردی که برای ترور شهید فخری زاده استفاده کرد که قبلاً استفاده نشده بود، اظهار کرد: این از قدرت امنیتی ما چیزی کم نمی‌کند زیرا ایران از قدرت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن به برنامه‌های دهه بصیرت اشاره کرد و افزود: رژه خودرویی مردمی، افتتاح نمایشگاه عکس از مراسم حاج قاسم و یوم الله ٩ دی، پویش ختم قرآن و نقدیم به روح حاج قاسم، پویش نذر خون، توزیع بسته‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت، اولین سالگرد شهید سلیمانی به صورت مجازی، طبخ غذای گرم بخشی از این برنامه‌ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز