مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج اعلام کرد:

هیچگونه تخفیف جدیدی در پایان سال اعمال نخواهد شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۵:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۱۶۰۴
هیچگونه تخفیف جدیدی در پایان سال اعمال نخواهد شد
مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از اعمال تخفیف 15 درصدی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در طی سه سال گذشته تخفیفات از ابتدای سال در نظر گرفته شده است و هیچ تخفیف اضافه ای در پایان سال نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هیوا مظفری کرد گفت: در پایان سال هیچگونه تخفیف جدیدی  در عوارض ساختمانی اعمال نخواهد شد.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج اظهار داشت: از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری پرداخت عوارض است چرا که پرداخت بموقع عوارض از سوی شهروندان زمینه خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب تر را به وجود می آورد.

هیوا مظفری کرد گفت: معمولاً در سنوات گذشته تخفیفات عوارض صدور پروانه ساختمانی در ماههای پایانی سال اعمال می شد که همین امر باعث می شد در روزهای پایانی سال درخواست های زیادی در این خصوص داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در سه سال اخیر براساس  بند 1 ماده 24 لایحه تعرفه عوارض مودیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض صدور پروانه ساختمانی اقدام می نمودند مشمول 15 درصد تخفیف می شدند.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج تاکید کرد: با توجه به اعمال تخفیف 15 درصدی عوارض ساختمانی از ابتدای سالجاری دیگر برای ماههای پایانی سال هیچگونه تخفیف جدیدی اعمال نخواهد شد.

وی درخواست نمود: در راستای جلوگیری از تراکم کاری و تجمیع پرونده ها در پایان سال شهروندانی که تمایل به ساخت و ساز دارند هر چه سریعتر نسبت به دریافت صدور پروانه ساختمانی  اقدام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز