بمناسبت نه دی:

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۱۸۲۷
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل
سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به مناسبت نهم دی ماه پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش برنا،مشروح پیام بشرح زیر است:بسم ا... الرحمن الرحیم

نهم دی، نماد استواری و نفوذناپذیری نظام مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های متعدد دشمنان و روز تجدید بیعت ملت بزرگ ایران با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که روح وفاق و همدلی در برابر استکبار جهانی را در سراسر کشورمان حاکم کرد و بدخواهان نظام را مایوس کرد.

مردم رشید ایران در آن روز با درک شرایط حساس کشور و در بحبوحه هیاهوی ضدانقلاب و بزرگ‌نمایی آن از سوی رسانه‌های خارجی، راه راستین خود را پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاردند و نشان دادند که دشمنان نظام و انقلاب با نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود هرگز نخواهند توانست این ملت غیور را از حرکت در مسیر شهدا و امام شهیدان بازدارند.

این‌جانبان، نهم دی(روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) و نیز فرارسیدن هفته مقاومت را گرامی می‌داریم و با نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای والامقام مقاومت، از خداوند متعال مسالت می‌کنیم همه ما را از ادامه‌دهندگان راه پرافتخار شهیدان قرار دهد.

همچنین با امعان به اهمیت حیاتی بصیرت‌افزایی در جامعه اسلامی، خصوصا در بین نسل نوجوان و جوانان، از مدیران و مسوولان کلیه سازمان ها و دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهیم با همت مضاعف و کار مضاعف مورد نظر رهبر معظم انقلاب و ضمن تشکیل اتاق‌های فکر و نشست‌های کاری موثر، به صورت پایا و پویا برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات عملی لازم را برای نیل به این هدف حیاتی در استان انجام دهند.ع

سید حسن عاملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 

اکبر بهنام جو

استاندار اردبیل

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز