آمادگی مشهد برای میزبانی جام‌ملت‌های آسیا

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۲۹۰۲
آمادگی مشهد برای میزبانی جام‌ملت‌های آسیا
رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی‌‌ گفت: میزبانی از جام ملت‌های آسیا ثبات، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور را در سطوح مختلف مدیریتی در سطح آسیا به نمایش خواهد گذاشت که شهر مشهد آمادگی لازم برای این میزبانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احسان اصولی در‌خصوص برگزاری جلسه مجازی فدراسیون فوتبال با شهرداری‌ کلان‌‌شهرها پیرامون میزبانی ایران از جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۷ گفت: فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست میزبانی داده و بر همین اساس اقداماتی که برای معرفی امکانات و مزیت‌های برگزاری این رویداد ورزشی مهیا شده، اعلام و ارائه شد.

کلان‌شهرهای ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، کرج، تبریز و کرمان به‌عنوان میزبان این رقابت‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده‌اند.

وی افزود: جلسه‌ای به صورت مجازی و در قالب وبینار با حضور شهرداران این کلان‌شهرها از جمله محمدرضا کلایی، شهردار مشهد و روسای هیئت‌‌های فوتبال استان‌های مربوطه برگزار شد و مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص امکاناتی که برگزاری این رقابت‌ها برای کشور و فوتبال ایران مهیا خواهد کرد، توضیحاتی ارائه داد و ساختار نرم‌افزاری فوتبال ایران در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز