رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان خبر داد:

تشکیل ۲۵ اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در کردستان

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۳۶۹۰
تشکیل ۲۵ اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در کردستان
رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان از تشکیل 25 اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  نورعلی خزاعی پیش از ظهر امروز در آئین اعزام چهار اکیپ‌ هیئتی در سنندج که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نماز خانه مجتمع فرهنگی نور سنندج، به صورت نمادین انجام شد،، اظهار کرد: 25 اکیپ هیئتی در سطح استان به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و مقابله با ویروس کرونا در استان فعال شده است که این اکیپ‌ها با دستگاه‌های کوله پشتی و دستی ضدعفونی، ماسک و با لباس ایزوله در اماکن مختلف حضور خواهند یافت.

خزایی با بیان اینکه در مجموع 6 هزار ماسک توسط این اکیپ‌ها توزیع خواهد شد، بیان کرد: پمپ بنزین‌ها، محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست، سالمندان، پاسگاههای نیروی انتظامی و معابر عمومی توسط این اکیپ‌ها ضدعفونی می‌شوند.

وی عنوان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه(س)، سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس و همچنین چهلم شهادت دکتر فخری زاده، امروز 16 نفر از اعضای هیئات سنندج به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و ضدعفونی معابر و میادین عمومی برای پیشگیری از کرونا در قالب چهار اکیپ اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این 16 نفر از سوی هیئت مذهبی محبان حضرت عباس(ع) به کمک کادر بهداشت و درمان اعزام شدند، افزود: این 16 عضو هیئت مذهبی شهرستان سنندج در قالب چهار تیم به ضدعفونی اماکن مورد نظر می‌پردازند.

رئیس شورای هیئات مذهبی از توزیع یک‌هزار و 600 بسته ماسک به منظور توزیع بین افراد نیازمند توسط این چهار اکیپ هیئتی در سنندج خبر داد و تصریح کرد: این بسته‌ها نیز به همت اکیپ‌های تشکیل شده، توزیع خواهد شد.

خزاعی عنوان کرد: هیئات مذهبی استان کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در سطح شهر و روستاهای استان فعالیت داشته‌اند و اقداماتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را انجام داده‌اند.

خزاعی اضافه کرد: امیدواریم به همت تمامی مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان کردستان و سطح کشور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز