معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان البرز :

مشکلات سمن‌های البرز با حضور معاون وزیر بررسی می شود/پیگیر برگزاری ستاد ساماندهی امورجوانان هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۳۶۹۵
مشکلات سمن‌های البرز با حضور معاون وزیر بررسی می شود/پیگیر برگزاری ستاد ساماندهی امورجوانان هستیم
سرپرست معاونت جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر سازمان های مردم نهاد البرز با حضور معاون وزیر ورزش وجوانان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها بیش از 200 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در این استان فعال است که در حال ارزیابی آنها هستیم.

وی افزود:به این امر واقفیم  که مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت سمن ها وجود دارد که آنها را در مسیر اهداف شان با چالش هایی روبرو کرده است لذا درصددیم در نشستی مشترک با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و مدیران این حوزه مشکلات را مطرح و در خصوص اتخاذ راهکار اقدام کنیم.

افشاری تصریح کرد: درخواست برگزاری نشست سازمان های مردم نهاد  با معاون وزیر را داده ایم ودر آینده ای نزدیک با قطعی شدن زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از پیگیری های لازم برای برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان البرز خبرداد و گفت: در سال جاری به دلیل مشکلات ناشی از کرونا موفق به برگزاری جلسات این ستاد نشده ایم و امیدوارم مقدمات آن فراهم شود.

وی در پایان از آغاز برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه ازدواج خبرداد وگفت: تعداد 80 کارگاه برنامه ریزی شده ضمن آنکه تامین اعتبار لازم برای ارائه مشاوره های رایگان به جوانان در حوزه های مختلف در مراکز مشاوره صورت گرفته و جوانان می توانند با مراجعه به اداره کل ورزش وجوانان ودریافت معرفی نامه از این خدمت برخوردار شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز