استاندار لرستان:

وضعیت کرونایی لرستان به سمت مناسبی در حال حرکت است / همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۳۷۷۶
وضعیت کرونایی لرستان  به سمت مناسبی در حال حرکت است / همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم
سید موسی خادمی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان لازم و واجب است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست دکتر روحانی رئیس‌جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شده بودبا اشاره  به موضوع تمدید پرداخت تسهیلات بانکی به اصناف آسیب‌دیده از کرونا،اظهارکرد: در این جلسه مقرر شد تا پایان بهمن ماه  فرصت پرداخت تسهیلات مذکور تمدید شود.

اوبا ابراز خوشحالی از کاهش روند ابتلاء به بیماری ، فوت و آمار بستری در سطح کشور،افزود: خوشبختانه وضعیت استان لرستان  نیز به سمت مناسبی در حال حرکت است اما باید توجه کرد که این وضعیت و این نحوه حرکت کاملاً به رفتار ما بستگی دارد.

خادمی  تصریح کرد: در صورت عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها و برگزاری دورهمی ها و مراسمات به سرعت به همان شرایط سخت بر می گردیم.

او با اشاره به نزدیک بودن ماه های بهمن و اسفند که ماه های مهمی از لحاظ اقتصادی برای اصناف و همچنین نشاط مردم در پایان سال است،بر ضرورت رعایت بیش از پیش موارد ذکر شده تاکید کرد و گفت: این ماه ها برای اصناف از نظر اقتصادی خیلی مهم است و اگر مردم رعایت نکنند مشکلات زیادی برای خودشان و برای دیگران به وجود می آورند.

 استاندار لرستان  با اشاره به اعداد و ارقام و آمار مطلوب گزارش شده ،تاکید کرد: اگرچه وضعیت بهتر شده اما همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم و رعایت پروتکل های بهداشتی مثل قبل همچنان لازم و واجب است و  نباید تغییر کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز