استاندار لرستان:

مدیران اقدامات وموفقیت های انجام شده دولت را به مردم گزارش دهند / ما به هیچ وجه دنبال بزرگنمایی نیستیم / ضرورت آمادگی لازم برای برگزاری ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۴۵۳۶
مدیران  اقدامات وموفقیت های انجام شده دولت را به مردم گزارش دهند   /  ما به هیچ وجه دنبال بزرگنمایی نیستیم   / ضرورت  آمادگی لازم برای برگزاری  ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها
سید موسی خادمی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها لازم است آمادگی لازم را پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ خادمی در جلسه مشترک معاونین استاندار و مدیران کل ستادی با تاکید  بر برگزاری منظم جلسات معاونین و مدیران کل ستادی به منظور همفکری و تعامل به خصوص در ماه های پایانی دولت ،اظهارکرد: لازم است اقدامات انجام شده و موفقیت های حاصل را به مردم گزارش داد و آنها را در فضای جامعه مطرح کرد.

او با پرهیز از بزرگنمایی،افزود: لازم است رتبه های کسب شده را در حد اطلاع رسانی اعلام کرد زیرا مبین آن است که در سیستم کار به خوبی جریان دارد و حرکت رو به رشد است.

خادمی در خصوص عملکرد دولت یازدهم، تصریح کرد: اگر منصفانه بررسی شود کارهای زیادی انجام شده که لازم است در فرصتی مناسب گزارشات به صورت مکتوب جمع بندی و مدیران آنها را در اختیار مردم قرار دهند.

 استاندار لرستان با اشاره به فشار تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا بر دولت نیز یادآورشد: در شرایطی که دولت علی رغم تلاش فراوان، توسط عوامل بیرونی تحت فشار است عده ای از عوامل داخلی  ناجوانمردانه نه تنها کمکی نمی کنند بلکه طلبکار هم هستند و با انتقاد نادرست که بخشی از آن به خود آنها می رسد به تخریب  و تضعیف دولت می پردازند که کار پسندیده ای نیست.

خادمی با اشاره به مفهوم دولت ، خاطر نشان کرد: دولت به معنای شخص روحانی نیست بلکه مجموعه مردم و مجموعه کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات را شامل می شود و وقتی که همه زحمات را زیر سوال می‌برند یعنی تلاش همه مجموعه نادیده گرفته شده است.

او با اشاره به لزوم دفاع از کلیت دولت ، ادامه داد: ما به هیچ وجه دنبال بزرگنمایی نیستیم اما در همان حد متداول به ارائه گزارش کارهای انجام شده می‌پردازیم.

خادمی بیان کرد:  در جاهایی که لازم است از دولت و اقدامات انجام شده دفاع شود مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران ستادی که نزدیکترین  و آگاهترین افراد به جریانها و امورات اجرایی هستند و دستورالعمل ها و سیاست ها زودتر به آنها می رسد، باید در بیان حقایق و دفاع از دولت اقدام و موضع بی طرفانه نگیرند که این موضوع برای مدیران زیبنده نیست و همانطور که همه واقف اند در این زمینه می‌شود تلاش های بیشتری انجام داد.

او  به نزدیک شدن فضای انتخاباتی در ماه‌های آتی اشاره کرد و گفت:  با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها لازم است آمادگی لازم را پیدا کرد زیرا در ایام انتخابات التهابات داخلی و جریانات سیاسی مانع از انجام جمع بندی کارهای عمرانی و غیره خواهد شد و ضرورت دارد سریعتر کارها را به سرانجام رسانده  تا بتوانیم به خوبی وارد فضای انتخاباتی شده و انتخابات خوبی را مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز