دستگیری قاچاقچی اشیا تاریخی از طریق فضای مجازی

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۶:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۵۸۴۶
دستگیری قاچاقچی اشیا تاریخی از طریق فضای مجازی
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان از دستگیری شخصی که در سطح استان لرستان اقدام به خرید و فروش اشیا تاریخی می‌کرد، خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سرهنگ محمدرضا مرادیان  با اعلام این خبر، گفت: عملیات شناسایی، رصد و دستگیری این شخص از طریق درگاهی در فضای مجازی محقق شد بنابراین متخلفین باید بدانند هرگز نخواهند توانست از چنگال قانون بگریزند.

سرهنگ مرادیان افزود: این شخص به‌صورت گسترده از طریق فضای مجازی نسبت به خریدوفروش اشیا تاریخی، دستگاه‌های فلزیاب و حتی آموزش استفاده از دستگاه فلزیاب اقدام می‌کرده که خوشبختانه به پیگیری‌های به عمل آمده دستگیر شد.

او ضمن قدردانی از تلاشهای نیروی انتظامی استان لرستان ادامه داد: پرونده قضایی این فرد متخلف به‌منظور اعمال برخورد قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارسال شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان با اشاره به این‌که برخورد با متخلفین خرید و فروش اشیا تاریخی و نیز استفاده‌کنندگان از تجهیزات فلزیاب در اولویت کاری این اداره‌کل قرار دارد، تاکید کرد:  از عموم مردم تقاضا داریم در حفاظت از میراث گرانبهای بشری که متعلق به کل جامعه جهانی‌ست، کوشا باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز