مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

گسترش ورزش همگانی در هیئت ها و خانواده ها باید از اولویت ها باشد / توجه به ورزش بانوان از برنامه های اصلی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۶۰۹۵
گسترش ورزش همگانی در هیئت ها و خانواده ها باید از اولویت ها باشد / توجه به ورزش بانوان از برنامه های اصلی است
حشمت الله امان الهی گفت:حوزه ورزش بانوان می تواند نقش بسیار زیادی در ایجاد نشاط و شادی و امید جامعه ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی در نشست تخصصی با مسئولین ورزشی  بانوان شهرستانهای تابعه فاظهارکرد:  از برنامه های اصلی استان توجه به ورزش بانوان  و ورزش همگانی و روستایی و عشایری است.

او با بیان اینکه مسئولین ورزش بانوان شهرستانها باید تعامل بیشتری با هیاتهای شهرستانی داشته باشند،افزود:  در این زمینه باید نقاط قوت و ضعف شهرستانهاشناسایی کرده  و برروی  نقاط قوت برنامه ریزی های کوتا مدت و بلند مدت داشته و در جهت برطرف کردن مشکلات این حوزه  تلاش کرد.

امان الهی با بیان اینکه  دربسیاری از  هیئت های ورزشی  بانوان فاقد جایگاه اصلی خودشان هستند، تصریح کرد: در بعضی از هیئت ها نیز بانوان فقط در جهت انجام امور اداری هیئت ها فعال هستند و در اجرای برنامه  های بانوان صفر تا صد برنامه ها توسط بانوان انجام نمی شود که این مشکل باید برطرف بشود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ادامه داد: مسئولین حوزه ورزش بانوان در استان به واسطه ارتباطی  که حوزه بانوان با خانواده ها دارند باید در توسعه و بسط ورزش در خانه ها نقش بیشتری ایفا کنند .

امان الهی با بیان اینکه گسترش ورزش همگانی در هیئت ها و خانواده ها باید از اولویت ها باشد، خاطر نشان کرد:  هر چه ورزش همگانی توسعه بیشتر ی داشته  باشد بر ورزش قهرمانی تاثیر بیشتری دار  و از طریق ورزش همگانی می شود علاقمندان به ورزش قهرمانی و رقابت و مسابقه را شناسایی کرد و آنان را به سمت ورزش قهرمانی سوق داد.

او با تاکید براینکه  حوزه  ورزش بانوان  می تواند نقش بسیار زیادی در ایجاد نشاط و شادی و امید جامعه ایجاد کند،یادآورشد:  لرستان پتانسیل های زیادی در حوزه ورزش بانوان  دارد که  باید این‌استعداد های بالقوه شناسایی و به بالفعل تبدیل شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز