رئیس پلیس راهور استان البرز خبرداد:

تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۶۸۸۷
تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه
رئیس پلیس راهور استان البرز از تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از 18 آبان ماه سال جاری بیان داشت: بنا بر تدابیر فرمانده ناجا از 18 آبان ماه فرآیند اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از پارکینگ ها و توقفگاه ها به مدت 2 ماه اجرایی شد.

وی با بیان این که این اقدام گامی در راستای خدمات دهی به مردم، احقاق حقوق آنان و توسعه سرمایه اجتماعی است، اظهار داشت: تدبیر بر این بود که موتورسیکلت های رسوبی که طی سال های 90 تا پایان 98 در پارکینگ ها توقف داشته اند با رفع موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص شوند.

رئیس پلیس راهور استان البرز ادامه داد : بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح ، 2 ماه و از 18 آبان ماه تا 18 دی ماه درنظرگرفته شده بود، اماباتوجه به استقبال واقدام مالکان موتورسیکلت ها برای آزادسازی وسایل نقلیه خود و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تاپایان بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

وی در خصوص هزینه پرداخت جریمه این موتورسیکلت ها خاطر نشان کرد: هزینه جریمه موتورسیکلت ها به حالت اولیه باز می گردد و در واقع طی مدتی که در پارکینگ متوقف بوده اند شامل جریمه دو برابری نمی شوند، از طرفی مالکان می توانند با طرح تقسیط جرایم بدون "پیش پرداخت" به صورت یک ساله و تقسیطی جریمه ها را پرداخت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به فرصت تمدید شده برای مالکان موتورسیکلت های توقیفی درسراسرکشوریادآورشد: شرایطی فراهم شده که مالکان این موتورهابامراجعه به دفاترپلیس +10 برای ترخیص موتورسیلکت های رسوبی اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: تمهیداتی پیش بینی شده که فرآیند ترخیص موتور سیکلت های رسوبی با مراجعه مالک یا نماینده قانونی( متصرف) با به همراه داشتن اسناد کامل شامل کارت ملی، برگ سبز موتورسیکلت ، برگه پارکینگ و مراجعه به دفاتر پلیس +10 بتوانند در زمانی اندک فرآیند ترخیص موتورسیکلت خود را انجام دهند.

 

نظر شما