سازمان ملل سه دستگاه ونتیلاتور پرتابل به بیمارستان اردکان اهدا کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۶۹۶۸
مدیرکل امور اتباع استانداری یزد گفت: سه دستگاه ونتیلاتور پرتابل اهدایی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد درامور پناهندگان به شبکه بهداشت و درمان اردکان به منظور استفاده در بیمارستان ضیایی تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سعید پرویزی" مدیرکل امور اتباع استانداری یزد روز پنجشنبه در آیین رونمایی از این دستگاهها، ضمن تحویل سه دستگاه ونتیلاتور پرتابل به ارزش ۶ میلیارد ریال اهدایی از مجموعه کمک های بین المللی، از خدمات ارزنده مدافعان سلامت در مجموعه بیمارستان ضیایی نیز تقدیر به عمل آورد.

وی با حضور در بخش های بیمارستان ضمن ابراز خوشحالی از اینکه  فرصتی حاصل شد تا در جمع مدافعان سلامت باشد از خدمات ایثارگرانه کارکنان این مرکز به ویژه در همه گیری کووید تشکر کرد.

این مسوول همچنین با حضور در واحد مددکاری بیمارستان از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به اتباع و مشکلات موجود قرار گرفت.

از سه  دستگاه ونتیلاتور پرتابل اهدایی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان جهت استفاده در بیمارستان ضیایی با حضور سعیدپرویزی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ،رقیه کرمانیان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و مسوولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ضیایی رونمایی شد.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز