رئیس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان:

تیم دانشگاه سمنان در مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی درخشید

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۷۵۶۳
تیم دانشگاه سمنان در مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی درخشید
رئیس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان گفت: جایگاه تیم سه نفره این دانشگاه در بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی نسبت به دور قبلی ۲ پله ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ پرویز کشاورزی روز شنبه به رسانه ها افزود: در پایان بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی تیم دانشگاه سمنان موفق شد با ۲ پله صعود نسبت به سال گذشته، مقام بیست‌ و دوم را در بین ۱۱۸ تیم به دست آورد.

به گفته رئیس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، این ارتقاء رتبه با وجود افزایش ۳۸ تیم در تعداد شرکت‌کنندگان مسابقه نسبت به سال گذشته حاصل شد.
وی گفت : بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی با شرکت  بیش از ۳۵۰ نفر از بهترین برنامه‌نویسان کشور روزهای دهم و یازدهم دی ۹۹ به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و به صورت مجازی برگزار شد.
کشاورزی با بیان اینکه در این مسابقه ۱۱۸ تیم سه نفره از ۵۰ دانشگاه داخل کشور به رقابت پرداختند افزود :  دانشگاه سمنان نیز با یک تیم سه نفره از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر شامل محمد باغبان، سپهر نعمت‌اللهی و مسیح خطیب‌زاده به سرپرستی مرتضی دری‌گیو عضو هیات علمی این دانشکده در این دوره از مسابقات بین‌المللی حضور یافت.
دانشگاه سمنان از مراکز علمی برتر کشور در حوزه پژوهش است و ۶ پژوهشگر این دانشگاه، طبق پردازش‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، در بین یک درصد پژوهشگران پراستناد دنیا قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز