مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز مطرح کرد :

ضرورت انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز /پیگیر اشتغال قهرمانان هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۸۲۶۷
ضرورت انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز /پیگیر اشتغال قهرمانان هستیم
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با تاکید براینکه تمرینات ورزشکاران در دوران کرونا حدالامکان باید در فضای باز و به صورت فردی باشد نه گروهی گفت: انتظار داریم تمامی هیئت های ورزشی از ظرفیت هیئت های دانش آموزی و دانشجویی به نحو احسن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،مجتبی جانعلی  با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات، دورهای مربیگری و داوری به صورت مجازی و آنلاین، عنوان کرد: تعامل با هیئتهای شهرستانی را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده و سعی کنید بصورت ماهیانه با این هیئت ها نشست داشته باشید.

جانعلی حضور ناظر اداره کل و نماینده حراست در رویدادهای ورزشی استان را ضروری دانست و گفت: در تمامی رویدادها و مسابقات، نه تنها ورزشکاران و محل برگزاری، بلکه می بایست خود رویداد نیز بیمه باشد.

وی با تاکید بر حمایت از هیئت های ورزشی ادامه داد: هیئت های ورزشی باید بحث جذب اسپانسر و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و واحدهای صنعتی استان را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز حمایت از قهرمانان را وظیفه این اداره کل دانست و عنوان کرد: بحث اشتغال قهرمانان را در دستور کار قرار دادیم و در تلاشیم تا بتوانیم از ظرفیت شرکتهای صنعتی برای اشتغال قهرمانان استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز