احداث خانه کبدی خراسان در سال آینده

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۹۱۱۸
احداث خانه کبدی خراسان در سال آینده
مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، گفت: بهترین هدیه برای هیأت کبدی استان یک خانه کبدی مجهز است که سال آینده به صورت اختصاصی در سالن شهید بهشتی به این هیأت داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در گردهمایی روسا و نواب رئیس هیئت کبدی شهرستان‌های خراسان رضوی، که با حضور رییس فدراسیون این رشته برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌شود در این فدراسیون و این هیأت و استان بزرگ، کار کرد این است که خود را متکی به منابع دولتی و فدراسیون نکنید.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، بابیان اینکه شما برنامه ریزی خود را در راستای این نگذارید که هیأت استان و فدراسیون به شما چه مقدار پول می‌دهد، تاکید کرد: باید به این سمت بروید که روی پای خودتان بایستید، منابع فدراسیون برای اعزام قهرمانان هم کفایت نمی‌کند، در سال 97 اعتبار  خراسان رضوی 10 میلیارد تومانی بود که امروز دو میلیارد و 600 شده است.

وی افزود: این مبلغ دو میلیارد و 600 برای تمام هیأت‌های ما است، ما علاوه بر میزبانی‌ها، نتایج و اردوهایمان نسبت به سال 1397 افزایش پیدا کرده است، بر اساس این برنامه‌ پیش رفته و خوشبختانه هیأت‌ها همراه بودند و توانستند روی پای خودشان بایستند.

فتاحی از روسای هیأت‌ها تقاضا کرد: با توجه به جایگاهی که فدراسیون در سطح جهانی دارد، روسای هیأت‌ها تلاش کنند از منابع خیرین و بخش خصوصی استفاده و به درآمد خودشان متکی باشند و آنقدر این عمل را انجام دهند تا بتوانند به شهرستان‌ها فضای ورزشی مناسب اختصاص دهند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، تکمیل کرد: سال گذشته بیش از 40 تاتامی داده‌ایم، شهرستانی نیست که تاتامی و تشک کشتی نگرفته باشد، 21 تشک کشتی خریداری کرده و 15 تشک کشتی هم از جای دیگری گرفتیم، حتی به بخشی از روستاها هم تاتامی دادیم.

وی با بیان اینکه ما همانند بانک‌ها که می‌گویند حق با مشتری است می‌گوییم حق با قهرمانان است، اضافه کرد: اصلا از صحبت قهرمانان ناراحت نمی‌شویم، در آخر قهرمانان مشخص می‌کنند که موفق بوده‌ایم یا خیر، یکی از اهداف ورزشکاران؛ از قهرمانی در استان گرفته تا قهرمانی در مسابقات جهانی است.

فتاحی تشریح کرد: کسی بوده که از یک شهرستان بالا آمده و سال‌ها در تیم ملی بازی کرده است، ما سعی کردیم در دو سال گذشته ارتباطی با خانواده ورزشکاران حتی در شهرستان‌ها برقرار کنیم، شهرستانی را پیدا نمی‌کنید که بگوید مدیرکل یا معاونان، کمتر از دو مرتبه اینجا آمده باشند، شهرستانی داریم که هفت مرتبه رفته‌ایم، شهرستانی هم داشتیم که در پنج سال گذشته مدیرکل حتی یک بار هم در آنجا حضور نداشته و همین امر باعث فاصله شهرستان با اداره کل شده بود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی ابراز کرد: برای کبدی آماده هرگونه اقدام و همکاری هستیم، جایگاه کبدی در استان باید بیشتر ارتقاء پیدا کند، من فکر می‌کنم بهترین هدیه ای که می‌شود به ورزش کبدی داد یک خانه کبدی مجهز و خوب است، تا سال آینده در مجموعه شهید بهشتی یکی از طبقات سالن چهار طبقه در حال ساخت را به صورت اختصاصی با تمام امکانات در اختیار هیأت کبدی قرار می‌دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز